مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۳۲ هیئت ورزشی در استان همدان سالن اختصاصی دارند.
کد خبر: ۶۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 04 July 2018
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۳۲ هیئت ورزشی در استان همدان سالن اختصاصی دارند.

به گزارش مهر، رسول منعم در مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی استان همدان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۴۳ مستعد ورزشی در استان همدان برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا شناسایی و تاکنون عملکرد درخشانی در کسب سهمیه کسب داشته ایم.

وی بابیان اینکه ورزش استان همدان به نسبت دوره گذشته بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با رشد ۳۰۰ درصدی کسب سهمیه حضور در مسابقات روبروست، گفت: حضور موفق در این رقابت‌ها هدفگذاری شده و امیدواریم ورزشکاران همدانی خوش رنگ‌ترین مدال‌های این دوره از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با بیان اینکه ۳۲ هیئت ورزشی استان همدان سالن اختصاصی دارند، افزود: واگذاری سالن‌های ورزشی به هیئت‌ها فرصت بسیاری مناسبی است تا هیئت‌ها در ارتقا سطح فنی و تخصصی رشته خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

منعم بیان کرد: همدان به لحاظ زیرساخت و سخت افزاری بهترین شرایط را بین استان‌های کشور دارد و بستر لازم برای پیشرفت تمامی رشته‌های ورزشی مهیا است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۸ مجمع ورزشی در استان همدان برگزار شده است، گفت: به لحاظ برگزاری مجامع تاکنون تاخیری صورت نگرفته است.

وی بابیان اینکه برگزاری مجامع انتخاباتی می‌تواند در انسجام کار و بهبود روند اجرایی هیئت‌های ورزشی بسیار موثر باشد، عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی از روسای توانمند برخوردار هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به میزبانی رویداد همدان ۲۰۱۸ گفت: آماده میزبانی‌های ملی و بین المللی در قالب عنوان رویداد «همدان ۲۰۱۸» هستیم.

منعم افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی در میزبانی‌های ملی و بین المللی داریم و با پیگیری‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها آمادگی خود را اعلام کرده ایم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار