مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی همدان برگزار شد و اعضای مجمع برای ۴ سال دیگر به ناصر مرادی رای اعتماد دادند.
کد خبر: ۶۲۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 04 July 2018
مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی همدان برگزار شد و اعضای مجمع برای ۴ سال دیگر به ناصر مرادی رای اعتماد دادند.

به گزارش تسنیم، مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان همدان با حضور رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، و فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و اعضای مجمع با ۱۲ رای ناصر مرادی را برای یک دوره ۴ ساله دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب کردند.

امسال ۸ مجمع انتخاباتی برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان این‌که از سال گذشته با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده ۴۳ ورزشکار همدانی مستعد کسب سهمیه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا را شناسایی کردیم اظهار داشت: تا کنون ۱۸ ورزشکار همدانی موفق شدند سهمیه این مسابقات را کسب کنند.

رسول منعم افزود: هدفگذاری اداره کل ورزش و جوانان حضور موفق ورزشکاران همدانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا است.

وی با اشاره به این که در سال ۹۷ مجمع انتخاباتی ۸ هیئت ورزشی استان همدان برگزار شده است گفت: در برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌ها تا کنون تاخیری نداشتیم و مجامع در موعد مقرر برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی استان همدان از روسای توانمندی برخوردار هستند و هیئت شمشیربازی استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اتفاقات خوبی در ۴ سال گذشته در شمشیربازی همدان افتاده است.

منعم تصریح کرد: شمشیر بازی همدان پتانسیل درخشش در مسابقات ملی و فرا ملی را دارد.

۱۲ رای مجمع به مرادی

پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعضای مجمع آرای خود را برای انتخاب رئیس هیئت شمشیربازی استان همدان به داخل صندوق انداختند که پس از شمارش آرا ناصر مرادی تنها نامزد این انتخابات با کسب ۱۲ رای از ۱۳ رای مجمع برای یک دوره ۴ ساله به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی همدان انتخاب شد.

مرادی در دوره گذشته نیز ریاست این هیئت را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار