معاون استاندار همدان با بیان اینکه پاسخ درخواست‌های مردم در دستگاه‌های دولتی با سرعت و صراحت داده شود، گفت:مدیر برای تصمیم‌گیری آمده است و باید پاسخ آری یا خیر سریع به مردم داده شود.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 04 July 2018
معاون استاندار همدان با بیان اینکه پاسخ درخواست‌های مردم در دستگاه‌های دولتی با سرعت و صراحت داده شود، گفت:مدیر برای تصمیم‌گیری آمده است و باید پاسخ آری یا خیر سریع به مردم داده شود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم محمودرضا عراقی در سومین مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان با موضوع صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی اظهار داشت: ایجاد توقعات در مواردی بسیار پرهزینه است و توجیه اقتصادی هم ندارد لذا نباید اسیر هیجانات بصورت موقت شد زیرا قانون اختیارات و وظایف دستگاه‌هارا مشخص کرده است.

وی گفت:با توجه به شرایط امروز کشور، روابط عمومی‌ها و‌ مدیران کمک کنند تا مطالبات و درخواست‌های مردم به سرعت و با بحث کارشناسی پاسخ داده شود و مردم را اسیر نکنیم.

عراقی با بیان اینکه مدیر برای تصمیم‌گیری آمده است و باید پاسخ آری یا خیر سریع به مردم داده شود، افزود:میز خدمت تشکیل شده  برای تکریم و پاسخ سریع به ارباب رجوع لذا باید با دقت، سرعت و صراحت پاسخ مردم داده شود چراکه همه ما برای خدمت به مردم هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مسئولان علاوه بر قانون باید عرف هم رعایت کنند، اظهار داشت: باید صرفه جویی در دستگاه‌های دولتی رعایت شود، جایی که نور طبیعی هست، لامپ را روشن نکنیم و جایی که می‌توان وسائل سرمایشی را روشن نکرد، روشن نکنیم.

عراقی با بیان اینکه مشکل کمبود برق کشوری است و مصرف زیاد آن همه استان‌ها را درگیر خواهد کرد، گفت:کمبودبرق مانند آب نیست که مصرف زیاد آن فقط استان را درگیر کند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در ادارات و اطلاع رسانی این موضوع مهم گفت:باید این عادت نهادینه شود، امید است از این صرفه جویی‌ها در گسترش عدالت اجتماعی استفاده شود چراکه فرهنگ صرفه‌جویی در ایران هست و باید حساسیت ایجاد کرد، این اقدام برای عدالت اجتماعی، منافع عمومی و کشور مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار