کد خبر: ۶۲۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 03 July 2018
اپل قصد دارد هدفون AirPods جدید خود را به یک شارژر بی سیم برای آیفون تبدیل کند؛ این ویژگی اپل برای آیفون باعث کنجکاوی کابران شده و سوالات زیادی را بوجود می‌آورد. AirPods فعلی یک case سازگار با Qi می‌باشد و غیر قابل جابجایی است که توانایی انتقال شارژ ندارد و باطری ۳۹۸ میلی آمپری نسبتا ضعیفی داخل آن قرار گرفته است و باتری خارجی خوبی برای آی فون محسوب نمی­ شود.

اپل شارژ Air Power دارد که در اواخر ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد. آیا شارژر بی­سیم دیگری متناسب با جزئیات آن وجود دارد؟ تصور نمی­کنم که مزایای شارژر AirPods mooted، براحتی قابل درک باشد بنابراین در این مقاله برایتان بیشتر توضیح می‌دهم.
 
مساله در اینجاست که اگر اپل به صورت جدی مایل به ساخت یک آیفون بدون پورت (خروجی) باشد، که من تصور می­کنم دست کم به دنبال انجام آن است، مستلزم این موضوع است که شارژ بی سیم به راحتی در همه جا در دسترس باشد.

زیرساخت نقاط شارژ بی سیم در کافی شاپ ها، فرودگاه‌ها و دیگر مکان‌های عمومی در بهترین حالت باقی می‌ماند. این مساله حتی هنگامی­که اپل همین استاندارد سامسونگ را پذیرفت نیز صدق میکند. جهت اتصال به محل Lightning connector اپل که امروزه شارژ در درجه اول به آن متکی است، باید مردم را متقاعد ساخت که شارژ بی سیم را با خود حمل نمایند. شما چگونه این کار را انجام می­دهید. با ساخت وسیله‌ای که بتوان هرجا با خود حمل کرد: AirPods case. (و اگر از Lightning برای صدا استفاده کنید، AirPods case همراه با … AirPods می­آید).

بازی نهایی اپل داشتن شارژ بی سیمی به گستردگی Wi-Fi در این روزا‌ها است.

AirPods case قدرت خود را به آیفون انتقال می‌دهد و انتقادات در مورد ظرفیت پایین آن است. هر زمان که قصد شارژ آی فون خود را داشته باشید، می‌توانید AirPods case را به خروجی برق متصل کرده و به این روش شارژ کنید. مطمئنا روش بهتری نسبت به اتصال آیفون به شارژر به نظر می­رسد. اما اپل شرکتی است که این تصمیم را گرفته و از سیم‌های کلاسیک و جک هدفون دوری می‌کند.

از دید کارشناسان AirPods case که می‌تواند به صورت بی سیم آیفون را شارژ کند، کمک خوبی درجهت شارژ بی سیم برای جایگزینی کابل است.

دیداپل بر داشتن شارژ بی سیمی به گستردگی Wi-Fi در این روزا‌ها است. این شرکت می‌تواند از طریق برداشتن پورت شارژ آیفون، تغییراتی را که می‌خواهد انجام دهد، که سبب می­گردد صنعت میهمانداری و سازندگان مبلمان شارژر بی سیم را در اولویت کار خود قرار دهند.

شارژر AirPods case یک راه حل موقت و مناسب برای کاربران آیفون خواهد بود.

از آنجایی­که AirPods به عنوان یک محصول جدید قابل جابجایی به مرکز فن آوری منزل شما تبدیل شده است.

اپل می‌تواند این محصول جدید را تا پایان ۲۰۱۸ ارائه دهد، هرچند ممکن است تغییراتی در این زمان وجود داشته باشد؛ بنابراین Lightning connector آی­فون احتمالا یک سال دیگر در دسترس خواهد بود. اما شاید پایان سال ۲۰۱۹ زمانی باشد که اپل، به آرزوی آی­فونِ ” تمام بی سیم” دست می­یابد و AirPods case می‌تواند نقش مهمی در ایجاد این اتفاق داشته باشد.


منبع: مجله خبری آیریک کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار