سومین یادواره شهدای شهرستان مهریز در حسینیه وحدت این شهر و با حضور مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 30 June 2018

«علی اصغر سلمانی» فرمانده سپاه ناحیه مهریز در اين مراسم گفت: برگزاری یادواره‌هاي شهدا، زمینه آشنایی جوانان را با اهداف و شخصيت شهدا را فراهم مي‌كند.

وی با بیان این که هر چه در زمینه شهدا کار کنیم، باز هم جاي كار بيشتري وجود دارد، افزود: نباید اجازه دهیم كه یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) در جامعه فراموش شود.

سردارسرتیپ «علي عبدالهی» معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح نيز به عنوان ميهمان ويژه در این یادواره، کلید رمز موفقیت ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف بعد از آن ایام دانست و گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و هر چه در کشور امروز داراي امنیت و آسایش هستيم ناشي از جانفشاني شهداست.

وی همچنین در سخنرانی‌ خود با اشاره به این که میزان فرصتی که در بحران‌ها براي ما مهيا مي‌شود، در خود فرصت‌ها نیست، افزود: ما می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را از داخل کشور حل کنیم و آن سوي مرزها چيزي نصيب كشورمان نخواهد شد.

وي ادامه داد: با مردم ملت خودمان و تولیدات داخلی و امکانات داخل کشور و با شعار «ما می‌توانیم» که یک معیار خوب برای پیروزی هست، می‌توان در تمام زمینه‌ها موفق بود.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم در اين ياداره شهدا با بیان این که اگر فرهنگ جهاد و شهادت نبود، ایران بلعیده شده بود، بیان كرد: امروز هم دعای شفابخش انقلاب اسلامی، حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

خواندن نامه شهید کورش‌فر توسط مادر آن شهید، اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند اجرای سرود، برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب، نمايش ماکت و ادوات جنگی و برپايي غرفه دفاع مقدس و کودکان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار