کد خبر: ۶۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 28 June 2018

مدیران پروازی مدیرانی هستند که پست و مقامشان جایی و خانه و زندگیشان جای دیگری است برخی مدیران پروازی با استفاده از خودروهای دولتی با مصرف روزانه سوخت و مستهلک نمودن خودرو درحال رفت وآمد به همدان هستند نمی توان خستگی و اثربخشی منفی ناشی‌ از رفت‌ و آمد را انکار کرد.


به نظر می رسد مدیر باید در محدوده محل کارش سکونت یابد چون این یک نیاز است نظیر شهرداران و مدیران‌ادارات خدمات رسان! مدیری که در حال رفت وآمد است قطعا به دلایل گوناگون طبیعی ممکن است به محل خدمت‌خود دیر برسد که این هم به نوبه خود دارای پیامدهای نقض حقوق شهروندی است.


مسئولان و حتی بومی ها، که حاضر نیستند همراه خانواده خود در عمق مشکلات و معضلات شهرستان کبودراهنگ و دغدغه‌هایشان زندگی کنند اینگونه مدیران چگونه می توانند مشکلات این شهرستان و مردم را درک کرده و به فکر حل آن باشند.


کسانی که پست مدیریت را در هر مکانی قبول می‌کنند باید همه جوانب کار را در نظر گرفته و بسنجند چرا که برای یک شهرستانی مثل کبودراهنگ که نیاز به تحولات اساسی در همه زمینه ها دارد، یک مدیر جهادی در هر اداره و سازمانی میتواند نقش بسزایی داشته باشد بنابراین غفلت مسئول برابر با ظلم در حقوق شهروندی است.


شاید یکی از دلایل عدم توسعه و عقب ماندگی شهرستان کبودراهنگ اداره کردن آن توسط درصد بالایی از مدیران پروازی است بایستی تدابیری اندیشید تا عدم‌اسکان مدیران و برخی کارمندان درشهرستان کبودراهنگ ضرر و زیانی نداشته باشد.


البته فراموش نشود مدیرانی هم داشته و داریم که یک دهه مدیر اداره ای بودند و اوایل کارایی و خدمت خوبی داشتند اما متاسفانه رفته رفته فقط تشریفات و جلسات و استفاده از امکانات دولتی بدون هیچ خروجی را شاهد هستیم.

با توجه به مباحث عنوان شده به نظر می رسد مدیران بالا دستی در انتصابهای خود دقت نظر بیشتری داشته باشند لذا غفلت در این امر در طولانی مدت عواقب جبران ناپذیری برای شهرستانها خواهد داشت.

نویسنده :مجتبی بهرامی خبرنگار شهرستان کبودراهنگ

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار