مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: رویداد فرهنگی بزرگی با حضور دو هزار نفر از حامیان آب در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود و مقامات ملی و استانی در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۶۲۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 22 June 2018

به گزارش تابناک قم،علی جان صادق پور با اشاره به برنامه فرهنگی شرکت آبفا در استان قم اظهار کرد: تبلیغات محیطی متنوعی در استان برای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت، همچنین مشترکین نمونه در زمینه صرفه جویی آب معرفی می‌شوند و شاهد اجرای تئاتر خیابانی در این زمینه در بوستان‌های قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: رویداد فرهنگی بزرگی با حضور دو هزار نفر از حامیان آب در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود و مقامات ملی و استانی در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد، زمان برگزاری این رویداد در اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: 750 نمایش آموزشی و ترویجی در مدارس ابتدایی استان قم در سال گذشته و امسال اجرا کردیم تا دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی در آب آشنا شوند.

وی، مدارس ابتدایی استان قم را زیرپوشش طرح‌های فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان قم دانست و تصریح کرد: با اجرای طرح حامیان آب در این مدارس، دانش آموزان با شیوه‌های صرفه جویی آب آشنا می‌شوند.

صادق پور با اشاره به وضعیت اجرای شبکه فاضلاب در شهر قم اظهار کرد: شبکه فاضلاب در مناطق سه و 6 این شهر در حال تکمیل است، همچنین به دنبال اجرای قانون استفاده بهینه از آب هستیم و در این راستا استفاده از آب خاکستری در شهر قم پیگیری می‌شود تا این شهر به عنوان یک شهر نمونه در این زمینه مطرح شود، آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز قابل استفاده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی و برقابی در استان قم هستیم. همچنین همه مشترکان را برای استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب تشویق می‌کنیم. مردم می‌توانند از طریق سامانه 122 این تجهیزات را درخواست کنند، تجهیزات کاهنده مصرف آب موجب کاهش هزینه قبض آب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار