رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید هزار و ۸۴۰ محصول در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اطلاعات موجود از دو هزار و ۴۹۲ محصول دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی استان، هزار و ۸۴۰ محصول در حال تولید است که به صورت مستقیم می‌تواند در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.
کد خبر: ۶۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 21 June 2018
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تولید هزار و ۸۴۰ محصول در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اطلاعات موجود از دو هزار و ۴۹۲ محصول دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی استان، هزار و ۸۴۰ محصول در حال تولید است که به صورت مستقیم می‌تواند در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

به گزارش هگمتانه، حمیدرضا متین با بیان اینکه هزار و ۱۴۰ واحد صنعتی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در استان همدان ۳۳۱ واحد تولیدی محصولات کانی غیرفلزی با ۲۳۳ محصول، ۱۴۵ واحد تولید محصولات غذایی و آشامیدنی با ۴۰۶ محصول، ۱۰۸ واحد تولید محصولات از لاستیک و پلاستیک با ۲۰۱ محصول، ۸۴ واحد ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات با ۱۷۹ و ۸۲ واحد تولید محصولات فلزی فابریکی با ۲۲۹ محصول وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۲ واحد ساخت مواد و محصولات شیمیایی در این استان، تصریح کرد: همچنین در این استان ۶۵ واحد ساخت فلزات اساسی، ۳۴ واحد تولید مبلمان سایر مصنوعات، ۳۴ واحد استخراج شن و ماسه و سنگ، ۳۰ واحد ساخت کاغذ و محصولات کاغذی و ۱۵۵ واحد تولید سایر محصولات وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: این واحد‌های تولیدی استان دو هزار و ۴۹۲ محصول را در استان همدان تولید کرده و در مجموع برای دو هزار و ۷۵۵ نفر اشتغالزایی داشته‌اند.

متین ادامه داد: ۱۵۲ محصول شیمیایی در واحد‌های ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ۷۲ محصول در واحد مبلمان سایر مصنوعات و ۴۳ محصول کاغذی در واحد‌های ساخت کاغذ و محصولات کاغذی استان همدان تولید می‌شود.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از محصولات تولیدی استان، خاطرنشان کرد: در صنایع کانی غیرفلزی استان محصولاتی از قبیل: سیمان، لوازم‌چینی و بهداشتی، آجر فشاری، آجر سفال، آجر شومینه، انواع سنگ، بلوک‌های دیواری و سقفی و آسفالت تولید می‌شود.

متین افزود: در صنایع غذایی و آشامیدنی استان همدان تصفیه و بسته‌بندی کشمش، تولید روغن‌های نباتی، قند و شکر، صنایع تبدیلی و بسته‌بندی غذایی، کمپوت و کنسرو، انواع محصولات لبنی، کیک و کلوچه و انواع نوشابه صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: در زمینه محصولات فلزات اساسی (کانی فلزی)، شمش فولاد ساده کربنی، میله و میلگرد از جنس فولاد آلیاژی کم کربن، ریختگری محصولات چدنی و فولادی در طیف وسیع تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه در استان ماشین‌آلات، تجهیزات و لوازم نیز تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: پمپ هواساز، کولر صنعتی ۲۶ هزار، کولر آبی، انواع کمپرسور هوا (دیزلی و برقی)، انواع فیلتر هوا و روغن ماشین، انواع خرمن‌کوب، انواع تابلو برق فشار ضعیف، متوسط و قوی، تولید و مونتاژ منبع تغذیه صنعتی، تابلو‌ها و کیت‌های آموزشی، فانکشن ژنراتور و تولید لامپ‌های ال. ای. دی، تولید فنر لول (مارپیچ)، انواع فایل و دراور فلزی، انواع کمد‌های آزمایشگاهی و رختکن کارگاهی، انواع کمد و قفسه و فایل و کانتر در استان همدان تولید می‌شود.

وی یادآور شد: تولید انواع نهرکن و شیارزن کشاورزی، انواع کلتیواتور و گاوآهن چرخشی، تپانسیوتر اجزا و قطعات کاربراتور (شیر برقی)، اجزا و قطعات انژکتور، سنسور پدال گاز و دریچه هوای خودرو، کاشتین‌های غیرفعال ارتوپدی، انواع فر گردان، خمیر پهن‌کن، انواع یخچال خانگی، انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی، ظروف تفلن آشپزخانه، درِ آسانسور، درِ ایمنی ساختمان، درِ ضدسرقت ساختمان و باک سوخت موتورسیکلت در ۸۴ واحد ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات در استان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار