شهردار همدان از افتتاح پروژه تقاطع ... مسطح سردار شهید همدانی تا پایان امسال خبر داد و گفت: تقاطع ... مسطح شهید همدانی ۹ ماه از زمان‌بندی عقب است.
کد خبر: ۶۲۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 21 June 2018

شهردار همدان از افتتاح پروژه تقاطع ... مسطح سردار شهید همدانی تا پایان امسال خبر داد   و  گفت: تقاطع ... مسطح شهید همدانی ۹ ماه از زمان‌بندی عقب است.

به گزارش فارس، عباس صوفی در صحن علنی شورای شهر همدان درباره پروژه تقاطع ... مسطح سردار شهید همدانی اظهار کرد: وقتی که مسئولیت شهرداری را برعهده گرفتم  جلساتی برای این پروژه انجام شد.

وی با بیان اینکه در زمان گرفتن مسئولیت پروژه با ۱۵ ماه عقب‌افتادگی مواجه بود، تصریح کرد:  متاسفانه مشکل این پروژه تامین منابع مالی بود که برخی بند‌های مالی این پروژه محقق نشد و امروز با چنین مشکلاتی مواجه هستیم.

شهردار همدان با اعلام اینکه در حال حاضر روند اجرای پروژه تسریع پیدا کرده است، گفت: در چند ماه اخیر ۵ میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عقب‌افتادگی پروژه تقاطع ... مسطح شهید همدانی به ۹ ماه کاهش یافته است، عنوان کرد: یکی از یوترن‌های پل به دلیل ایجاد مشکل برای کسبه و تردد کامیون‌ها حذف و سبب صرفه‌جویی ۵ میلیارد تومانی در هزینه‌ها شد.

صوفی بیان کرد: کلیات کار در حال حاضر روال عادی خود را دنبال می‌کند و چند روز گذشته مدیرعامل شرکت پیمانکاری پروژه برای نخستین بار به همدان سفر و منابع خوبی برای پروژه تزریق کرد.

وی با اعلام اینکه شهرداری همدان نیز منابع مناسبی را به این پروژه تزریق کرد، افزود: از ماده ۲۳ جرایم راهنمایی و رانندگی ۵ میلیارد تومان برای شهرداری در نظر گرفته شده که ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ تخصیص یافته و به پروژه تزریق شده است.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش و سعی شهرداری بر این است تا این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد، اظهار کرد: امیدواریم با تسریع در کار شاهد بهره‌برداری از پروژه در پایان سال جاری باشیم.

شهردار همدان درباره وضعیت تالار قرآن نیز گفت: از استاندار همدان تقاضا شده که ۲ میلیارد تومان برای تالار قرآن و یک‌میلیارد تومان برای ورودی‌های شهر همدان تخصیص اعتبار دهد که در دست بررسی است.

وی با اعلام اینکه محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی پر شده بود و روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ سرویس کامیون نخاله در سایت زباله خالی می‌شود، گفت: باید فکری برای تخلیه نخاله ۲‌های ساختمانی کرد. مشکل اساسی برای محل دفن و دپو نخاله ساختمانی در شهر همدان وجود دارد که برای حل آن تا یکی دو ماه آینده بیشتر فرصت نداریم و باید فکر جدی کرد تا این مشکل حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار