کد خبر: ۶۲۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 20 June 2018

تابناک / نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری استان گیلان را یکی از استان‌های گران و پرهزینه کشور دانست و گفت: وضعیت معیشتی مردم گیلان نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار داشت: ما موظف هستیم که از شما به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری در گیلان حمایت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، استان گیلان را به عنوان یک استان پر مشغله معرفی کرد و عنوان داشت: استان گیلان گرفتاری‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها مسئله بیکاری است.

آیت‌الله حسینی اشکوری با تاکید بر اینکه استان گیلان یکی از استان‌های گران و پرهزینه کشور است خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم گیلان نگران‌کننده است.

مدرس حوزه علمیه قم ضمن تشریح وضعیت اقتصادی حاضر کشور تصریح کرد: در حال حاضر کشور از نطر اقتصادی دچار مشکل و تبلیغات سوء دشمنان خارجی سبب بروز مشکلات بیشتر شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گرانی‌های پیش آمده در حوزه مسکن، ارز، طلا و خودرو ابراز داشت: امروز دشمن فشار اقتصادی را راهکاری برای ناراضی کردن مردم و وارد کردن فشار بر نظام اسلامی می‌داند.

آیت‌الله حسینی اشکوری وحدت و یکپارچگی ملت ایران و مسئولان را تنها راه مقابله با حیله دشمنان دانست و گفت: مسئولان باید از اختلاف و تاخت و تازهای سیاسی علیه یکدیگر خودداری کنند و با انسجام در مقابل دشمنان انقلاب بایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بدعهدی‌های انجام شده از سوی دولت آمریکا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان بخواهند یکدیگر را متهم کرده و علیه یکدیگر تاخت و تاز کنند به نفع نظام نیست.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید از به طور کامل از مقام معظم رهبری تبعیت کنند افزود: مسئولان در زمان پاسخگویی به مردم خودشان را دست و پا بسته می‌بینند و تصور می‌کنند که ایجاد رابطه با برخی کشورهای دنیا راه حل مشکلات کشور است اما باید بدانند که طرف مقابل عهدشکن است.

آیت‌الله حسینی اشکوری با اعلام اینکه مسئولان باید سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنند خاطرنشان کرد: هیچ کدام از ما مسئولان دارای عصمت نیستیم اما برخی مسئولان حاضر نیستند که روند کاری خود را اصلاح کرده و تغییر دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسئولی خطا کرد باید به خطایش اعتراف کرده و روند کاری خود را تغییر دهد ابراز داشت: من قصد ندارم هیچ مسئولی را متهم کنم اما باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی خیلی قبل‌تر اقدام می‌شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه‌های علمیه اظهار داشت: حوزه‌های علمیه به ویژه در استان گیلان می‌توانند نقش صیانت از حوزه‌های فرهنگی را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار