فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت:چشم امید داشتن به دشمنان ملت و نظام اسلامی اشتباهی خسارت‌بار است.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 20 June 2018
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت:چشم امید داشتن به دشمنان ملت و نظام اسلامی اشتباهی خسارت‌بار است.چشم امید به دشمنان اشتباهی خسارت‌بار است

به گزارش تسنیم، سردار مظاهر مجیدی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار داشت: برخی دست‌های خبیث به دنبال القا ناامیدی در میان مردم و تضعیف پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند، اما مردم ایران همچنان با شور و امید پای آرمان‌های انقلابی خود ایستاده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کردند که ملت ایران خسته و ناامید نیست و تمام مشکلات کشور با همت و کار جهادی قابل حل هستند، اما دشمنان مردم و نظام ایران به دنبال گرفتن روحیه پویایی و امید از مردم هستند.

مجیدی توجه ویژه، عملی و کاربردی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی را مهمترین راهبرد حل بسیاری از معضلات کنونی کشور دانست و تصریح کرد: چشم امید داشتن به دشمنانی که خصومت‌ورزی آن‌ها با ملت و نظام اسلامی ایران تمامی ندارد، اشتباهی خسارت بار است.

وی با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و نقش مقتدرانه و اثر‌گذار جمهوری اسلامی ایران در این بخش ابراز کرد: اکنون همکاری نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های مرتجع منطقه، شعله‌های کشتار و خونریزی را در منطقه افزون می‌کند، اما عاقبت این یکه‌تازی‌ها پایان تلخی برای آن‌ها خواهد داشت.

مجیدی تاکید کرد: عمق نفوذ انقلاب اسلامی ایران در میان ملل آزاد اندیش جهان و منطقه به وضوح قابل مشاهده است و عنصر رهبری، اتحاد و همدلی ملت و خودباوری اسلامی و ملی، مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داده است.

وی گفت: اینکه جمهوری اسلامی ایران دشمنان و بدخواهانی مانند آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی دارد نشان از حرکت ملت بزرگ ایران در مسیر صحیح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار