مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ادامه گشت‌های سیار پس از پایان طرح رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۷۸۳ مورد بازرسی صورت گرفته و ۳۹۷ فقره پرونده تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 20 June 2018
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ادامه گشت‌های سیار پس از پایان طرح رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۷۸۳ مورد بازرسی صورت گرفته و ۳۹۷ فقره پرونده تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا حسن‌پور افزود: در این طرح که از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد به طول انجامید، ۷۸۳ مورد بازرسی توسط ۱۲۷ تیم مشترک انجام و ۳۹۷ فقره پرونده تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در اجرای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از ۲۲ اردیبهشت در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت.

حسن‌پور ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۲۷ تیم بازرسی در مجموع ۷۸۳ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داده که در نتیجه ۳۹۷ فقره پرونده با موضوعات کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و ... تشکیل و متهمان نزدیک به ۶۵۰ میلیون ریال محکوم شدند و به تعداد ۱۱۳ واحد صنفی نیز تذکر رعایت مقررات داده شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن سفر‌های تابستانی و میزبانی همدان از مسافران و به منظور جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی همچنان ادامه خواهد داشت.

حسن‌پور اعلام کرد: در پی فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عیدسعید فطراز داخل یخچال قنادی سوسک کشف شد.

وی ضمن اعلام حضور فعال گشت تعزیرات حکومتی در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: در ادامه اجرای طرح ماه رمضان و بازرسی‌های روزانه از بازار اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی چهارشنبه ۲۳ خرداد اقدام به بازرسی از واحد‌های صنفی قنادی، مرغ‌وماهی، قصابی، رستوران، چلوکبابی و ... کرد.

وی افزود: در این راستا ۳۵ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و ۷ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی احضار شد. جالب توجه اینکه در بازرسی از قنادی‌ها وجود تعداد زیادی سوسک در درون یکی از این واحد‌ها از جمله داخل یخچال ویترینی تعجب همگان را برانگیخت که پرونده نامبرده نیز به صورت ویژه در حال پیگیری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن تذکر به فروشگاه‌های متخلف یادآور شد: با واحد‌هایی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند، به شدت برخورد می‌کنیم.

وی از همکاری مردم همدان در ارسال گزارشات قدردانی و تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره‌کل، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار