مدیر صنایع کشاورزی همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ واحد صنایع غذایی در سطح استان آماده بهره‌برداری است، گفت: این واحد‌ها می‌توانند برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنند
کد خبر: ۶۲۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 20 June 2018
مدیر صنایع کشاورزی همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ واحد صنایع غذایی در سطح استان آماده بهره‌برداری است، گفت: این واحد‌ها می‌توانند برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنند.

به گزارش فارس، غلامحسین تقوی با اشاره به اینکه استان همدان در بخش واحد‌های صنایع غذایی و کشاورزی وضعیت مطلوبی دارد اظهار کرد: از ۴۳۰ واحد صنایع غذایی همدان ۱۵۵ واحد در ملایر فعال است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و برتر شهرستان ملایر در بخش واحد‌های صنایع غذایی گفت: در حال حاضر ۱۴ واحد در سطح استان آماده بهره‌برداری است.

 مدیر صنایع کشاورزی همدان با بیان اینکه این واحد‌ها می‌توانند برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنند افزود: از این تعداد سه واحد مربوط به شهرستان ملایر است که با افتتاح آن برای ۴۱ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این واحد‌ها حدود ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است؛ گفت: منتظر هستیم تا با حضور مسؤولان کشوری این واحد‌ها را افتتاح کنیم.

تقوی اضافه کرد: این واحد‌ها در بخش شیلات، فرآوری، محصولات کشاورزی، کارخانه شوریجات، بخش دام و طیور، باغبانی، گیاهان دارویی، کشمش و... هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر قابلیت و ظرفیت‌های خوبی را برای ایجاد واحد‌های صنایع غذایی جدید دارد گفت: در حال حاضر نیز تعدادی واحد در دست اقدام است.

مدیر صنایع کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ایجاد واحد‌های جدید صنایع غذایی و صدور مجوز می‌توانند به سایت وزارت جهاد کشاورزی یا سازمان کشاورزی استان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار