مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۶۷۰ عدد قلیان و ادوات آن در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 20 June 2018
مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۶۷۰ عدد قلیان و ادوات آن در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حسین خالقی‎مجد از جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۶۷۰ عدد قلیان و ادوات آن توسط مرکز بهداشت خبر داد و اظهار کرد: این اقدام طی یک ماه اخیر با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان و عوامل نیروی انتظامی در قالب اکیپی از کارشناسان و بازرسان ادارات انجام شد.

وی با بیان اینکه باور نادرست مردم مبنی بر بی‌خطر بودن دود قلیان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این امر موجب شده خانواده‌ها حساسیتی نسبت به مصرف آن توسط فرزندان خود نداشته باشند.

مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید به اینکه پژوهش‌ها نشان داده دود قلیان حتی برای افرادی که در معرض آن قرار می‌گیرند نیز خطراتی دارد، خواستار توجه به این موضوع شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از اماکن عمومی و مسقف گاهی اعضای کوچک و بزرگ خانواده مشغول استعمال قلیان هستند، افزود: متاسفانه این موضوع برخورد با مصرف قلیان را مختل می‌سازد.

خالقی‌مجد فرهنگ‌سازی در زمینه خطرات مصرف قلیان را لازم دانست و افزود: آموزش به خانواده‌ها بسیار مورد توجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار