رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز جنگ اقتصادی بر مردم تحمیل شده است، گفت: دشمنان به دنبال استفاده از شرایط پیش آمده هستند.
کد خبر: ۶۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 20 June 2018
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امروز جنگ اقتصادی بر مردم تحمیل شده است، گفت: دشمنان به دنبال استفاده از شرایط پیش آمده هستند.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه نشست هم اندیشی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به منظور ادامه مباحث پیرامون ارائه برنامه جامع اقتصاد و معیشت که پیش از این طرح شده بود، تشکیل شد، تاکید کرد: گرانی‌های موجود در سطح جامعه، مشکلات در زمینه کالا‌های اساسی، گرانی خودرو، وضعیت معیشت مردم، گرانی و عدم ثبات قیمت ارز و سکه و بحران موجود در حوزه اقتصاد محور صحبت‌های نمایندگان ولایی در این نشست بود.

حاجی بابایی گفت: با توجه به اعلام آمادگی فراکسیون‌های امید و مستقلان تاکید شد که نمایندگان فراکسیون‌ها در اسرع وقت تعیین شوند تا کمیته وارد بحث اساسی خود شود.

وی بابیان اینکه این کمیته به صورت ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت؛ با تشکیل جلسه با کارشناسان و صاحب نظران اقتصاد کشور، نمایندگان دولت و نخبگان این حوزه تشکیل جلسه داده و نسبت به ارائه راهکار عملیاتی اقدام می‌کند، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند چرا که امروز جنگ اقتصادی بر مردم تحمیل شده است.

حاجی بابایی گفت: دشمنان به دنبال استفاده از شرایط پیش آمده هستند و باید با کار منسجم و تخصصی و کارشناسی شده بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: نمایندگان ولایی متفق القول بودند که در هر زمینه‌ای منتظر خارجی‌ها ماندیم و به آن‌ها تکیه کردیم شکست خوردیم و هربار که با تکیه بر توان داخلی حرکت کردیم سربلند و پیروز میدان بودیم.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این جلسه بیان شد که نقدینگی موجود در کشور بسیار بالاست و باید کنترل و به سمت تولید و اقتصاد هدایت شود.

وی در مورد نقش مجلس در مسائل اخیر گفت: متاسفانه مجلس طی دو سال گذشته نقش خود را به خوبی ایفا نکرده که در این نشست مقرر شد پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا مجلس جلسات واقعی را تشکیل دهد و در صحن مجلس مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود به صورت کاملا شفاف نقد و بررسی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار