مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه از جذب ۲ هزار و ۳۳۵ نفر حامی و خیر جدید در رمضان امسال خبر داد .
کد خبر: ۶۲۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 19 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک حسین خدرویسی امروز سه شنبه در نشست خبری که در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه برگزار شد، افزود: در حال حاضر در مجموع بیش از ۲۵ هزار حامی در استان داریم .

وی خاطر نشان کرد: کمیتهامداد از ۳ منبع کمک های مردمی، منابع دولتی و منابع اختصاصی کمیته امداد، نیازمندی های فقرا را در حوزه معیشت، درمان، مسکن، آموزش، اشتغال و توانمندسازی و ... تامین میکند.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه اظهار داشت: امسال علی رغم شیطنت رسانه های ضدانقلاب، در سفره های افطاری، درآمدهای استان از محل اطعام، کمک هاینقدی شاهد رشد قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته بودیم.

خدرویسی تصریح کرد:از ۲ هزار و ۶۳ پایگاه و ستاد کمیته امداد در مساجد شهری و روستایی، مراکز نیکوکاری، میادین پر تردد، محل برگزاری نماز عید فطر، معابرعمومی تا کنون مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه از طرف مردم تا امروز جمع اوری وپرداخت شده است واین رقم در حال افزایش است زیرا  برخی از مساجد شهری و روستای هنوز آمار ارایه نداده اند.

وی افزود: از این رقم نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه به حساب کمیته امداد واریز شده بود که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته این مسئول : ازاین میزان زکات فطریه که به حساب امداد واریز شده نصف آن به حساب بهزیستی جهت کمک به مدد جویان این سازمان واریز خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار