فرماندار شهرستان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، جلسه بررسی واگذاری خانه تاریخی تدین به بخش خصوصی با حضور دکتر دانایی فرماندار،جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری،دکتر سیادتی ریاست شورای شهر،شهردار به همراه مدیران دستگاههای و فعالان صنایع دستی در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 19 June 2018
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه بررسی واگذاری خانه تاریخی تدین به بخش خصوصی با حضور دکتر دانایی فرماندار،جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری،دکتر سیادتی ریاست شورای شهر،شهردار به همراه مدیران دستگاههای و فعالان صنایع دستی در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره به اقدامات مطلوب دستگاههای متولی در احیا و بازسازی بافت و خانه های تاریخی در چند سال اخیر ،شهرستان سمنان را دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالا از نظر وجود بناها و اماکن تاریخی و قدیمی عنوان نمود و افزود با سرمایه گذاری در این بخش شاهد پویایی و توسعه بافت خواهیم بود .
وی هدایت و فراهم نمودن بستر فعالیت هنرمندان و صنعت گران صنایع دستی به این اماکن را در تحقق این امر مثمرثمر عنوان نمود و خواستار استفاده و نهایت بهره از فرصت فراهم شده از سوی دولت در بخش های تسهیلات ارزان قیمت اشتغال از سوی آنان شد.
فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به تاثیر سرمایه گذاری هدفمند در رونق گردشگری از واگذاری خانه تدین سمنان به عنوان یکی ازبناهای تاریخی و قدیمی به بخش خصوصی خبر داد.
در این جلسه در خصوص معرفی فعالان تولیدات صنایع دستی جهت دریافت تسهیلات اشتغال،در خصوص معرفی بناهای تاریجی جهت فعالیت هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و...بحث و تبادل نظر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار