مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۶۰ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در همدان خبر داد و گفت: این تعداد با برگزاری جشن گلریزان افزایش پیدا می‌کند
کد خبر: ۶۱۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 17 June 2018
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۶۰ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در همدان خبر داد و گفت: این تعداد با برگزاری جشن گلریزان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، یدالله روحانی‌منش از اجرای طرح «هر روز یک زندانی» خبر داد و اظهار کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شده و به طور متوسط هر روز یک تا دو زندانی با بدهی پایین آزاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد دیه با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شامل محکومان ناشی از تصادفات رانندگی، دیه، مهریه، مالی و نفقه فعالیت می‌کند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ نفر آزاد و این تعداد با برگزاری جشن گلریزان افزایش دارد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش ۲۷۶ زندانی جرائم غیرعمد در همدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند، گفت: متأسفانه با وجود کمک‌های صورت گرفته ۲۸۶ زندانی جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد کمک خیرین و مراجعه مردم نیک اندیش به ستاد دیه هستیم، عنوان کرد: بانوان جلسه قرآن مسجد محمدیه واقع در محله «قاشق‌تراشان» توانستند مبلغی را جمع‌آوری کرده و آن را در اختیار ستاد دیه استان قرار دهند.

روحانی‌منش با بیان اینکه سال گذشته ۴۵ درصد مبلغ بدهی زندانیان توسط گذشت شکات حاصل شد، تصریح کرد: جوانان باید هنگام ازدواج دقت لازم را برای تعیین مهریه داشته باشند تا بعد از ازدواج گرفتار دردسر‌های آن نشوند چراکه بخشی از زندانیان مربوط به مطالبه مهریه است.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در امر خداپسندانه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه حضوری به ستاد دیه واقع در روبروی مسجد نظر بیک و مشاهده پرونده مددجو یا واریز به حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵ به نام ستاد دیه پرداخت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار