ملی پوش دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: امسال در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدالی کمتر از طلا قانع نیستم.
کد خبر: ۶۱۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 17 June 2018
ملی پوش دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: امسال در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدالی کمتر از طلا قانع نیستم.

به گزارش ایرنا، حمید اسلامی افزود: در دوره گذشته توانستم مدال نقره را کسب کنم در حالیکه مستحق کسب نشان طلا بودم، اما یک اشتباه کوچک سبب تغییر رنگ مدالم شد.

وی اضافه کرد: حالا در آستانه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی به طور منظم تمرین روزانه را در دستور کار قرار داده ام تا بتوانیم ابتدا در مسابقات جهانی تونس و سپس بازی‌های پاراآسیایی به نشان خوش رنگ دست یابم.

اسلامی اظهار داشت: در مسابقات جهانی تونس هم اگر مشکلی پیش نیاید به طور قطع مدال خوش رنگی را کسب می‌کنم و امیدوارم بدشانسی پیدا نکنم.

وی با اشاره به شرایط آماده سازی خود گفت: با حمایت‌های ویژه مدیرکل ورزش و جوانان روزانه در ۲ نوبت تمرین می‌کنم.

اسلامی بیان کرد: فدراسیون صلاح دید که ملی پوشان در شهر‌های خود تمرین کنند و قرار است دوشنبه هفته آینده به تهران عزیمت کنیم تا به تونس اعزام شویم.

این ملی پوش دو و میدانی افزود: در مسابقات جهانی در ۲ ماده هزار و ۵۰۰ متر و پنج هزار متر با حریفان قدرتمند خود رقابت می‌کنم و قرار است در بازی‌های پاراآسیایی هم در این ۲ رشته حضور داشته باشم.

حمید اسلامی سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ را در مسابقات مختلف جهانی و پاراآسیایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار