نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شعار‌های ملت ایران علیه آمریکا و اسراییل از بمب اتم کوبنده‌تر است.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 08 June 2018
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شعار‌های ملت ایران علیه آمریکا و اسراییل از بمب اتم کوبنده‌تر است.

به گزارش مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) گفت: ما شیعیان در شناخت حضرت علی کم گذاشتیم و آنطور که شایسته حضرت بود نتوانستیم مولایمان را بشناسیم.

وی بابیان اینکه «جرج جرداق» یک مسیحی است، اما خیلی بهتر از من و شما، امیرالمومنین (ع) را شناخته و نزدیک به ۲۰۰ مرتبه نهج البلاغه را خوانده است، گفت: حال من و شما به عنوان یک شیعه چقدر با مباحث نهج البلاغه آشنایی داریم.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی همچنین خطاب به راهپیمایان روز قدس، اظهار داشت: راهپیمایی امروز شما از ده‌ها بمب اتمی تاثیرش بیشتر است و دشمن را به پوچ و بی اساس بودن سلطه اش واقف و او را رسوا می‌سازد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم ما همواره در دفاع از مظلوم پیش قدم بوده است، افزود: مردم با حضور در تمام صحنه‌ها و پشتیبانی از حقیقت اسلام دشمن را کلافه کرده اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امروز و شعار‌های ملت ایران علیه آمریکا و اسرائیل دشمن را عصبانی می‌کند، گفت: به حق، این مردم از مردم زمان پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و سایر امامان بهترند و باید قدردان آن‌ها بود.

آیت الله محمدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه عده‌ای دارای صفت‌های رذیله‌ای هستند که باید از این صفات دوری کرد، اظهار داشت: عده‌ای حب الطعام دارند و فقط فکر شکم هستند.

وی بابیان اینکه برخی به من تذکر می‌دهند که چرا نیروی انتظامی با افرادی که روزه خواری می‌کنند برخورد نمی‌کند؟ گفت: این افراد ذاتشان مریض است و نمی‌توانند خود را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد حب شهوت دارند و به واسطه آن دچار بدبختی می‌شوند، عنوان کرد: این افراد جامعه را نیز دچار فساد می‌کنند و چه بدبختی‌ها و چه جنایت‌هایی که به واسطه شهوت پرستی در جامعه ایجاد می‌شود.

امام جمعه همدان بابیان اینکه دلار پرستی یکی دیگر از مشکلات است، گفت: عده‌ای در جامعه مشکل ایجاد می‌کنند و کسب و کار را از بین می‌برد و قیمت‌ها را چند برابر اعلام می‌کنند و با قاچاق جامعه را به فساد می‌کشند.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه برخی دام را قاچاق می‌کنند و باعث گرانی گوشت می‌شوند، گفت: مسئولان استان و نمایندگان فکری به حال مردم کنند که چرا باید اینطور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهر همدان نیازمند یک مصلی است، گفت: حیف است که شهر همدان یک مصلی ندارد و مردم در کوچه و خیابان نماز می‌خوانند.

آیت الله محمدی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) بیان کرد: من از زبان شما از رهبر انقلاب و حضرت آقا تشکر می‌کنم که در سالگرد ارتحال امام فرمودند: از همین فردا فعالیت‌های هسته‌ای را آغاز کنید.

وی بابیان اینکه ما باید به داشتن اینچنین رهبری افتخار کنیم، گفت: آقا فرمودند: اگر یک موشک به ما بزنید ما به شما ۱۰ موشک می‌زنیم که این ابهت و افتخار از خون شهدا به ما رسیده و ما شاکر این قضیه هستیم.

امام جمعه همدان همچنین بابیان اینکه نتانیاهو گفته ایران را باید با استفاده از قدرت نظامی سر میز مذاکره نشاند، گفت: این آقا در لاک خود رفته و در خانه خود امنیت ندارد، حال چه برسد برای ما خط و نشان بکشد.

وی همچنین در خصوص موضوع برجام گفت: اروپایی‌ها منافقگونه هم از آمریکا و هم از برجام حمایت می‌کنند چراکه برای آن‌ها سود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار