در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم شهید پرور ملایر همگام با سایر ملت آزاده ایران و جهان ندای آزادی قدس شریف را سر دادند و اعلام کردند که قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است.
کد خبر: ۶۱۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ 08 June 2018
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم شهید پرور ملایر همگام با سایر ملت آزاده ایران و جهان ندای آزادی قدس شریف را سر دادند و اعلام کردند که قدس همچنان مساله اول جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا نمازگزاران ملایری در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در صف‌های به هم فشرده با در دست داشتن پلاکارد‌های 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

راهپیمایان ملایری از ساعت‌های اولیه صبح روز جمعه با سر دادن شعار‌هایی همچون'‌ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده'، 'داعشی و تکفیری با کافر همصدایند'، 'این دشمنان اسلام، مزدور آمریکایند'، 'ما ملتی بصیریم، ذلت نمی‌پذیریم' به ملت جهان اعلام کردند که دست از حمایت خود از مردم فلسطین برنمی دارند.

روزه داران ملایری با پیمودن مسیر راهپیمایی از میدان شهید'احمد جوکار' به سمت میدان امام خمینی (ره) و محل برپایی نماز جمعه در محوطه اداره غله این شهر، یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و در روزی که به نام روز آزادی خواهان عالم است، بر رهایی مردم فلسطین از سلطه اشغالگران تاکید کردند.

در آیین راهپیمایی روز قدس در ملایر یکی از اساتید حوزه و دانشگاه ملایر اظهار داشت: کسانیکه در ریختن خون فلسطینیان شریک اند و هر کشوری که رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد، در اشغال این کشور سهیم است.
حجت الاسلام احسان ترکاشوند افزود: برخی از کشور‌ها رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند، اما برخی کشور‌ها همانند آل سعود شریک آن‌ها و در جرم و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین حامی آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشور‌هایی است که هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و تا پیروزی نهایی فلسطین از ملت مظلوم آن حمایت می‌کند.

حجت الاسلام ترکاشوند با تاکید بر اینکه کشور‌های مسلمان نباید نسبت به ملت فلسطین ساکت باشند، بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب ۲۵ سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این تنها سخن رهبری نیست، بلک تدبیر عقلانی است.

وی با بیان اینکه رژم صهیونیستی امروز رو به اضمحلال است گفت: تنها راه بازگشت فلسطین، مقاومت و انتفاضه است و انتفاضه‌های اول، دوم و سوم شکل گرفته و انتفاضه‌های بعدی نیز علاوه بر سنگ با موشک در حال شکل گیری است.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین در انتفاضه‌های بعدی با موشک جواب صهیونیست‌ها را می‌دهند و اگر رژیم صهیونیستی یک موشک پرتاب کند، ۱۰ موشک از مردم فلسطین خواهد خورد.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار