مردم مومن استان همدان در اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با حضوری گسترده و آگاهانه حماسه‌ای دیگر آفریدند.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 08 June 2018
مردم مومن استان همدان در اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با حضوری گسترده و آگاهانه حماسه‌ای دیگر آفریدند.

به گزارش تابناک همدان، جمعه آخر ماه رمضان، روز پاسداشت مقاومت و مبارزه علنی و جهانی با غده سرطانی عصر کنونی، اسراییل غاصب است.

در راهپیمایی امروز مردم همدان همچون سال‌های قبل با حضور روحانیون، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ورزشکاران و جوانان برگزار شد.

امسال با توجه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و توطئه‌ها و خدعه‌های مشترک آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب علیه مردم ایران اسلامی، این راهپیمایی بیش از پیش مورد توجه و حضور مردم قرار گرفت.

امروز مردم مومن و روزه‌دار همدان در بیش از ۷۰ نقطه از این استان شهید پرور، همگام و هم‌نفس با مردم بصیر ایران اسلامی یکبار دیگر در لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تظلم‌خواهی از رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و حامی جهانخوار آن یعنی شیطان بزرگ آمریکا، با مشتانی گره کرده فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا دشمنان بدانند مردم ایران اسلامی با فشار و تهدید دست از آرمان‌های بزرگ خود که مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و اسلامی‌است برنخواهند داشت.

 این روز بزرگ، میراث گران‌بهای خمینی کبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های مظلوم است که ایستادگی در برابر سلطه گران و دفاع از مظلومان جهان را به عالی‌ترین شکل اجرایی کرد.

سردار سالار آبنوش در جمع راهپیمایان روز قدس درهمدان با اشاره به چهار عامل اساسی قدرت هر کشور تصریح کرد: نخستین عامل وجود رهبر مقتدر و مدیر است که به لطف خداوند نظام جمهوری اسلامی دارای رهبری الهی است که با منطق قرآن ما را هدایت می‌کند، رهبری فرزانه که پس از وجود مبارک امام زمان (عج) در زمین همتا ندارد و ما را به پیش برده و هرروز قله‌ای را فتح کرده و دشمن را به عقب می‌رانیم.

وی افزود: دومین عامل قدرت یک کشور آرمان‌های آن ملت است و ملت ایران چهل سال است که آرمان‌های خود چون؛ عدالت‌خواهی، اعتلای کلمه الله به معنای واقعی، ادامه راه انبیا و اولیا، ولایت‌فقیه، تأسی کامل و جامع به اهل بیت (ع) که تبلور و نقطه اوج آن در راهپیمایی اربعین رقم می‌خورد را تغییر ندادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: سومین عامل ملت بزرگ و چهارمین عامل هم دشمن بزرگ است که امروز دشمن ما در برابر ملت بزرگ ایران مستأصل مانده است، زیرا مردم همیشه با حضور خود در راهپیمایی‌ها و صحنه‌های مختلف نظام را پشتیبانی کرده‌اند.

آبنوش با بیان اینکه باید شرایط امروز کشور را تغییر دهیم تصریح کرد: توان دشمن از آنکه نشان می‌دهد کمتر است و عصبانیت آن‌ها هم از همین رو است، زیرا به قدرت ایران پی برده‌اند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت اصلی و محوری مسئولان، اجرای راهبرد‌های اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن در این حوزه است.

سردار سالار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان نیز افزود: پرچم حوزه اقتصاد باید در دست سرداران مقتدر اقتصادی باشد که شمار این طیف از افراد توانمند در کشور ایران زیاد است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان ساخت: آمریکا فشار خود را در بخش اقتصادی با هدف تغییر در رفتار مردم معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۴۰ سال در حال مقاومت برابر دشمن است بیان کرد: مواجهه با آرایش‌های متنوع از دسیسه‌های دشمن نشان از قوت و قدرت انقلاب اسلامی است.

سردار آبنوش، رهبری الهی، مقتدر و قوی، آرمان‌ها و ارزش‌ها از جمله عدالت خواهی و وجود ملتی بزرگ را عامل قدرت هر کشور دانست که ایران ضمن داشتن این چهار مولفه بر دشمن فائق آمده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار