مسئول روابط عمومی دانشگاه امام جواد (ع) گفت: بر اساس مجوز وزارت علوم، امسال جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در ۱۰ رشته در دانشگاه امام جواد (ع) یزد انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 06 June 2018

سیده مهرنوش مهدوی با بیان اینکه دانشگاه امام جواد (ع) عضو جامعه جهانی دانشگاهی IAUاست، اظهار داشت: بر اساس مجوز وزارت علوم و مندرجات دفترچه انتخاب رشته، دانشگاه امام جواد (ع) یزد در ۱۰ کد رشته در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: افراد مجاز به انتخاب رشته که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه که دارای ویژگی باشگاه کارآفرینی به منظور آماده سازی فارغ التحصیلان برای بازار کار است، باید کد رشته مورد تقاضای خود را در فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org درج کنند.

مهدوی یادآور شد: این رشته ها شامل مدیریت کسب و کار گرایش مالی با کد رشته ۲۵۸۹۶، روانشناسی عمومی با کد رشته ۲۵۸۹۴، حسابداری با کد رشته ۱۴۲۹۲، مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک با کد رشته ۱۴۸۱۷، کارآفرینی گرایش گردشگری با کد رشته ۱۵۴۶۳، آموزش و بهسازی منابع انسانی با کد رشته ۱۲۹۰۲، مهندسی صنایع ـ‌ بهینه سازی سیستم‌ها با کد رشته ۲۰۴۰۶، مهندسی صنایع ـ مدیریت مهندسی با کد رشته ۲۰۵۷۷، طراحی پارچه و لباس با کد رشته ۲۵۵۲۵ و مطالعات معماری ایران با کد رشته ۲۵۱۶۷ است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های دانشگاه امام جواد (ع) یزد بیان کرد: این دانشگاه با بهره‌مندی از اساتید زبده دانشگاه یزد، استان و سایر شهرها، بدون آزمون، دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی را با استناد به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی، جذب می کند.

مهدوی، فراهم بودن امکان تقسیط شهریه و ارائه تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی شهریه به نفرات برتر هر رشته، تعیین میزان شهریه هر ترم به طور متوسط مبلغ ۲۳ میلیون ریال، حمایت مرکز علم و کار از پایان‌نامه های دانشجویان در زمینه حل مشکلات استان، دارای تفاهم‌نامه با مرکز علم و کار اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان، امکان استفاده از خوابگاه به صورت یک یا دو شب در هفته و ... را از ویژگی‌های این دانشگاه برشمرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار