مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم ولایی و ولایتمدار مردم مارگون در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰ 05 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رحم الله خواجه پور در این مراسم اظهار داشت: امام (ره) یک شخصیتی بزرگ بود که هم از تقوای دینی و هم تقوای سیاسی برخوردار بود.

وی گفت: امام مجسمه یک شخصیت انقلابی بود و با این خصیصه توانست یک رژیم ستمشاهی را به حکومت اسلامی خدا محور تغییر دهد.

امام جمعه مارگون بیان داشت: امام خمینی (ره) طرفدار قشر استضعاف بود و همیشه مسئولان را به خدمت به قشر محروم و مستضعف تاکید میکرد.

وی افزود: حضرت امام (ره) با اشرافی گری به شدت مخالف بود، با نابرابری اقتصادی مخالف بود و به دنبال تحقق عدالت اجتماعی بود.

خواجه پور در ادامه عنوان کرد : مسئولان ما زمانی میتوانند ادعای انقلابی بودن کنند که به آرمانها و اهداف امام و رهبری عزیز لبیک گویند در غیر این صورت انقلابی بودن خیالی بیش نیست.

امام جمعه مارگون تصریح کرد: تفکر دولت امروز باید به آرمانها و اهداف امام و رهبر انقلاب نزدیک تر شود.

وی گفت: دولتی که از ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی حفاظت کند در واقع به آرمانها و اهداف امام و شهیدان وفادار بوده در غیر اینصورت نمیتوان وفاداران به نظام محسوب شوند.

خواجه پور بیان کرد: امام یک نظام غیرمستقل سیاسی و فرهنگی و اقتصادي را به یک نظام مستقل سیاسی و فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرد، مسئولان بدانند که نمیشود مسائل اقتصادی کشور را به برجام گره زد با اقتصاد مقاومتی میتوان به جنگ رکود اقتصادی و بیکاری رفت و یک استقلال اقتصادی به دست آورد.

امام جمعه مارگون هشدار داد که مسئولان نظام و انقلاب باید تلاش کنند از انقلاب اسلامی واهداف آن منحرف نشوند و آرمانهای امام و شهدا را فراموش نکنند چرا که چشم پوشی از اهداف و آرمانهای امام و انقلاب اسلامی خیانتی بس عظیم به امام و خون شهداست.

امام جمعه مارگون در پایان صحبت های خود از همه مردم ولایتمدار ملت ایران اسلامی به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد درجهت شرکت در مراسمات ملی و مذهبی تقدیر کرد.

 

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار