امام جمعه کازرون:در برخورد با آمریکا اگر تدابیر امام و رهبری اجرایی می‌شد دشمن هتاک نمی‌شد، گفت: اکنون وزیر خارجه آمریکا زشت‌ترین و سخیف‌ترین جملات را به ملت و دولت ایران به کار می‌برد و این نشان از انفعال ما در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۶۱۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 02 June 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های امام راحل دشمن شناسی بود.

وی با بیان اینکه مشکل خواص ما که باعث انحراف آن‌ها می‌شود دشمن‌شناسی است گفت: آن‌ها از مکر دشمن و غفلت، خود را به نزاع داخلی دچار می‌کنند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه نباید مکر دشمن را فراموش کرده و دشمن را دست کم بگیریم ادامه داد: همه چیز را نباید به دشمن نسبت داد.

خرسند با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام‌معظم‌رهبری گفت: یکی از دانشجویان در این دیدار سوال کرده بود چرا رهبری همه مشکلات را به دوش دشمن می اندازد که رهبر انقلاب در پاسخ گفتند بیشتر مشکلات را درونی و داخلی می‌دانم که دشمنان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراضات کازرون اظهارداشت: مسائل کازرون به سوءمدیریت‌ها برمی‌گشت و دشمن به خوبی از آن استفاده کرد.

امام جمعه کازرون گفت: دشمن از اشتباه و سوء مدیریت داخلی استفاده و برای ضربه به اصل انقلاب و نظام بهره می‌برد.

خرسند با بیان اینکه امام خمینی(ره) در صدد گسترش اسلام و کم کردن نفوذ نظام سلطه بود افزود: امام دشمن را می‌شناخت و روی نقاط حساس تهاجم می‌کرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با آمریکا اگر تدابیر امام و رهبری اجرایی می‌شد دشمن هتاک نمی‌شد، گفت: اکنون وزیر خارجه آمریکا زشت‌ترین و سخیف‌ترین جملات را به ملت و دولت ایران به کار می‌برد و این نشان از انفعال ما در مقابل دشمن است.

خرسند با اشاره به بحث حفظ آرامش در شهرستان کازرون گفت: اصحاب رسانه و آن‌هایی که دست به قلم هستند حتی اگر احساس کنند که حق با خودشان باشد از مطالب تفرقه‌انداز پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: نباید به بهانه‌های اختلاف‌انگیز که حق و باطل را با هم ویران می‌کند سرگرم شد چراکه کینه و عداوت ویران کننده بوده و از مسائل حاشیه‌ای و اختلافات باید پرهیز و قانون فصل‌الخطاب باشد.

خرسند با اشاره به پس‌گرفتن امضا برای سوال از رئیس‌جمهور توسط نمایندگان مجلس گفت: سوال در مورد اشتغال، تورم، قاچاق، رکود اقتصادی، گرانی و وضعیت نابسامان ارزی از دولت و وزرا و مجلس سوال مردم است و همچنین برخی سوء تدبیر و تصمیمات نامناسب که شهرستان ما گرفتارش شد جای سوال دارد.

امام جمعه کازرون افزود: کسی که به منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی دامن بزند کار دشمن را می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار