رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت: سالن یک‌هزار و ۵۰۰ نفری فامنین با وجود اینکه در سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده، اما تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۶۱۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 26 May 2018
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت: سالن یک‌هزار و ۵۰۰ نفری فامنین با وجود اینکه در سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی شده، اما تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش فارس، حسین قراگوزلو اظهار کرد: در سال جاری ۲۶۵ میلیون تومان اعتبار استانی برای سالن یک‌هزار و ۵۰۰ نفری فامنین پیش‌بینی شده در حالی که برای تکمیل این پروژه بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

وی با بیان اینکه عدم برخورداری از یک سالن ورزشی استاندارد در این شهرستان برخلاف وجود استعداد‌های زیاد، ناامیدی جوانان و نوجوانان این منطقه را در بر داشته است، خاطرنشان کرد: در بخش مرکزی یک سالن ورزشی در روستای اصله واقع شده و بخش پیشخور شهرستان فامنین که سرشار از استعداد‌های ناب ورزشی است در عطش یک سالن ورزشی به سر می‌برد!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری چندین میزبانی کشوری و استانی در طول سال جاری و برخلاف وجود استعداد‌ها و ظرفیت بالا در شهرستان فامنین، سالن استانداردی برای برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه پروژه ورزش باستانی فامنین هم که در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی به زودی شاهد افتتاح این پروژه مهم در شهرستان باشیم.

قراگوزلو با بیان اینکه فامنین از داشتن یک سالن استاندارد با سکوی تماشاچی برای برگزاری مسابقات محروم است و تنها با چندین سالن ورزشی غیر استاندارد روزگار می‌گذراند، ادامه داد: بنابر اعلام وزارت کشور از هر ۳۱ استان کشور یک شهرستان به‌عنوان شهرستان محروم انتخاب شده که متاسفانه از استان همدان؛ فامنین با بیش از ۴۲ هزار نفر به دلیل کمبود‌های موجود به عنوان محروم‌ترین شهرستان انتخاب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص کمبود‌های زیرساختی حوزه ورزش شهرستان بیان کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی (ع) هم چند سالی می‌شود که وضعیت مناسبی ندارد و خشک شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار