مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: رشته جدید در هنرستان‌ها در صورتی راه‌اندازی می‌شود که تا سه سال آینده برای آن رشته برنامه داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 26 May 2018
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: رشته جدید در هنرستان‌ها در صورتی راه‌اندازی می‌شود که تا سه سال آینده برای آن رشته برنامه داشته باشیم.

به گزارش فارس، هادی سلگی با اشاره به اینکه ساماندهی نیرو‌های آموزش و پرورش در شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌های این اداره تا شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود اظهار کرد: حداقل سنوات مورد نیاز برای انتقالی پنج سال است.

وی با اشاره به اینکه برای بهتر انجام شدن نقل و انتقالات توسعه سنواتی باید قبل از آن انجام شود افزود: در برنامه‌ریزی‌ها انتقالی موقت سنوات گذشته را لحاظ نمی‌کنیم چراکه تصمیم با مبدأ است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: همه کسانی که در رشته‌های غیر مرتبط به کار گرفته شده‌اند امسال در رشته تخصصی و رسته شغلی خود بکارگیری می‌شوند.

وی گفت: رشته جدید در هنرستان‌ها در صورتی راه‌اندازی می‌شود که تا سه سال آینده برای آن رشته برنامه داشته باشیم.

سلگی در ادامه یادآور شد: نیرو‌هایی که قبل از سال ۹۴ فارغ‌التحصیل شده‌اند و مدرک مورد نیاز را دریافت کرده‌اند با دادن تعهد محضری، در رشته‌های تخصصی و مورد نیاز می‌توانند سازماندهی شوند.

 وی با اشاره به اینکه نرخ شهریه مدارس شاهد نیز مشخص شده است، تصریح کرد: با توجه رشدی که شهریه‌ها داشته‌اند امسال برای دوره ابتدایی سقف ۴۸۴ هزار تومان، دوره متوسطه اول ۶۰۵ هزار تومان و متوسطه دوم ۷۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بیان کرد: سقف پذیرش دانش‌آموز برای ورودی در هر کلاس ۲۵ نفر است که باید برای ارتقای بیشتر کیفیت آموزش در این مدارس آزمون‌ها با دقت و جدیت کافی برگزار شود.

وی اضافه کرد: تمام مدارک امتیازآور برای افراد باید از مراجع ذیصلاح مورد تایید قرار گیرد تا هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید.

سلگی با اشاره به تهیه لباس فرم دانش‌آموزان مدارس ملایر خاطرنشان کرد: در کارگروهی که داشتیم تاکید شد برای دوخت لباس فرم دانش‌آموزان اتحادیه صنف خیاطان تهیه پارچه از تولیدات داخلی را در اولویت خود قرار دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار