نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکاییان در ۴۰ سال گذشته به اشکال مختلف با ایران در جنگ بوده اند، اما همواره ایران اسلامی پیروز این میدان است.
کد خبر: ۶۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 26 May 2018
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: آمریکاییان در ۴۰ سال گذشته به اشکال مختلف با ایران در جنگ بوده اند، اما همواره ایران اسلامی پیروز این میدان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: هربار که آمریکا علیه ایران توطئه کرده است، شکست خورده و ایران اسلامی قدرتمند‌تر از گذشته شده است.

وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام و پیش کشیدن تحریم‌ها نیز توطئه دیگری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک امریکا شکست می‌خورد و ما پیروز خواهیم بود.

آیت الله محمدی بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته همه روسای جمهوری آمریکا با جمهوری اسلامی در جنگ بوده و شکست خورده اند و ترامپ نیز به آن‌ها خواهد پیوست.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.

آیت الله محمدی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، سازمان مللی که زیر سلطه آمریکا است چگونه می‌خواهد حق ملت‌های مظلوم را بستاند و نمونه آن این است که در چهار سال گذشته، یمن در سخت‌ترین شرایط است، اما سازمان ملل اقدامی نکرده است.

** تمام ملت ایران در دفاع مقدس سهیم بودند

یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان گفت: ۳۶ میلیون ایرانی در دفاع مقدس شرکت کردند که این نشان می‌دهد جنگ فقط در صحنه جنگ و مختص رزمندگان اسلام نبوده بلکه تمام ملت ایران در جنگ سهیم بودند.

امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری افزود: این جنگ قدرت ملت ایران و رهبری معنوی حضرت امام خمینی (ره) در جماران را به جهانیان ثابت کرد.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) به مساله دفع تجاوز اعتقاد داشت و بدون توان نظامی و با امید به مدد الهی و با رهبری معنوی و پدرانه ملت ایران دشمنان را به عقب نشینی وادار کرد.

وی که از طراحان عملیات بیت المقدس بوده است اظهار داشت: فتح خرمشهر تبلور بطلان آرزو‌های صدام حسین و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای او بود.

امیر سرتیپ دوم بختیاری با بیان اینکه چگونگی عملیات بیت المقدس یک روند تخصصی و طولانی بود گفت: آزاد سازی خرمشهر محاسبات ظاهری دشمنان را بر هم زد و یکی از بزرگترین علل حمله رژیم بعثی عراق به ایران را خنثی کرد.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار