فرماندار تویسرکان با بیان اینکه قانون نباید به ابزار و بهانه‌ای برای سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاران و رشد اقتصادی شود، گفت:تویسرکان در زمینه اشتغال، تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۶۱۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 25 May 2018
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه قانون نباید به ابزار و بهانه‌ای برای سنگ اندازی در مسیر سرمایه گذاران و رشد اقتصادی شود، گفت:تویسرکان در زمینه اشتغال، تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

به گزارش تسنیم حبیب مومیوند در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی تویسرکان اظهار داشت: قوانین و ضوابط ایجاد شده‌اند تا روانکاری در بخش‌های مختلف صورت بگیرد نه آنکه به بهانه قانونمندی و با سخت گیری‌های غیرضروری، زمینه را برای فعالیت سرمایه گذاران بخش اقتصادی سخت کنیم

وی تصریح کرد: در شرایطی که ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات داخلی از مهمترین اولویت‌های مدیریت کشور به شمار می‌روند باید از قوانین رسمی در جهت حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت آن‌ها استفاده کرد.

مومیوند با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان با حمایت‌های همه جانبه از حضور و فعالیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران اقتصادی استقبال می‌کند افزود: هر فردی در هر جایگاهی قرار دارد اگر دغدغه توسعه و حل مشکلات شهرستان تویسرکان را دارد باید به روند جذب و فعالیت سرمایه گذاران در شهرستان کمک کند.

وی از همراهی بانک‌های عامل شهرستان تویسرکان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تقدیر کرد و گفت: در عین حال از روند قیمت گذاری برخی املاک و زمین‌ها برای ضمانت بانکی از سوی کارشناسان بانک در شهرستان انتقاد داریم.

وی بیان کرد: در برخی موارد شاهد آن هستیم که زمین‌ها و املاک بخش خصوصی برای ضمانت دریافت تسهیلات حتی گاهی سه برابر کمتر از قیمت واقعی خود از سوی کارشناسان بانک قیمت گذاری می‌شوند.

فرماندار تویسرکان حوزه صنایع دستی، کشاورزی و گردشگری را از مهمترین محور‌های توسعه شهرستان تویسرکان با بهره وری حداکثری از ظرفیت سرمایه گذاران دانست و ابراز کرد: از ایجاد فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های نوین و ایجاد زنجیره کامل تولید صنایع مبل و منبت در شهرستان حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند تا کارمندان خود را برای تعامل و رفتار صحیح و مناسب با سرمایه گذاران توجیه کنند و با سخت گیری‌های غیرضروری مانع از شکل گیری سرمایه گذاری‌های اثر بخش در شهرستان نشوند.

مومیوند گفت: به رغم تحقق ۱۲۱ درصدی تعداد اشتغال تعهد شده در شهرستان تویسرکان در سال ۹۶، هنوز هم تعداد افراد بیکار در شهرستان زیاد است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی تاکید کرد: طرح‌های اشتغالزایی که مصوب شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند تا دوشنبه هفته آینده فرصت دارند مراحل دریافت تسهیلات خود را پیگیری کنند و در صورت عدم پیگیری و مراجعه از سوی متقاضیان تسهیلات، طرح‌های دیگر جاگیزین می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار