این روز‌ها پاسی‌ها در سرگیجه کامل به سر می‌برند و هنوز تکلیف خود را برای ادامه از لیگ دسته سوم یا خرید امتیاز دسته اولی نمی‌دانند، مسأله‌ای که تنها باعث از دست دادن زمان می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 24 May 2018
این روز‌ها پاسی‌ها در سرگیجه کامل به سر می‌برند و هنوز تکلیف خود را برای ادامه از لیگ دسته سوم یا خرید امتیاز دسته اولی نمی‌دانند، مسأله‌ای که تنها باعث از دست دادن زمان می‌شود.

به گزارش فارس، فضاحت مدیریتی که برای پاس رخ داد و این تیم در عرض کمتر از ۱۰ سال سه بار در فوتبال کشور سقوط کرد، زنگ خطری شد تا مسئولان ارشد استان برای رهایی از انتقادات به دنبال جبران مافات باشند.

این روز‌ها پاسی‌ها تصمیم بر آن دارند که ادامه کار خود را به جای حضور در لیگ دسته سوم، در لیگ دسته اول یا دوم فراهم کنند.

هیأت مدیره پاس هم خر را می‌خواهند و هم خرما را و به دنبال خرید یک امتیاز ارزان در لیگ دسته اول هستند.

تیم‌های مختلفی از شمال تا جنوب کشور قطار شده‌اند تا در این آشفته بازار مسئولان همدانی امتیاز خود را به پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی بفروشند.

بازی با زمان در پاس

هیأت مدیره پاس طی روز‌های گذشته چند بار تشکیل جلسه داده است تا در نهایت خرید امتیاز برای تیم پاس اصلی‌ترین مصوبه آن‌ها باشد.

اما این مصوبه مبهم هنوز مشخص نکرده است این امتیاز باید از لیگ دسته اول باشد یا لیگ دسته دوم!

هیأت مدیره پنج نفره پاس این روز‌ها با اضافه شدن نماینده مردم همدان در مجلس به گروه ۱+۵ تبدیل شده است، گروهی که با تصمیمات خود قرار است سرنوشت و آینده آخرین قهرمان ایرانی فوتبال آسیا را از نو بسازند.

هنوز در بین اعضای هیأت مدیره پاس اختلاف بر سر خرید امتیاز تیم دسته اولی و دومی وجود دارد و به جمع‌بندی کلی نرسیده‌اند که همین امر باعث از دست دادن زمان خواهد بود.

گویا رابطان باشگاه پاس در تهران با تیم‌های مختلفی به توافق رسیده‌اند که از بین این گزینه‌ها یک تیم با توجه به قیمت مناسبش، دل هیأت مدیره این تیم را ربوده است.

این روز‌ها نرخ یک تیم در لیگ دسته اول حوالی ۵ میلیارد تومان است که این تیم با اضافه شدن تبصره‌هایی به قرارداد حاضر است تیم خود را با تخفیف یک میلیاردی به پاسی‌ها بفروشد.

اما این انتقال در گرو مهیا شدن شرایط خاص آن تیم است که همه چیز را در سایه فرو برده است.

به طور حتم این کار به ضرر پاسی‌ها تمام خواهد شد، زیرا زمان به راحتی برای پاس از بین خواهد رفت و با شروع جام جهانی و بالا رفتن تب فوتبال در کشور، نرخ تیم‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر پاسی‌ها در هفته پیش رو بتوانند با یک تیم به توافق برسند شرایط کمی به سود آن‌ها خواهد بود، زیرا می‌توانند به راحتی اقدام به بستن یک تیم قدرتمند کنند تا حداقل از خرید امتیاز لیگ یکی سود و منفعتی برده باشند، که در غیر این صورت دوباره همان آش و همان کاسه خواهد شد.

با توجه به اتمام لیگ دسته اول، تیم‌ها بی‌کار نمانده و به دنبال سرمربی و بازیکنان خود هستند و همین تعلل پاسی‌ها شاید باعث شود که نتوانند در بازار نق و انتقالات شاه‌ماهی صید کنند و در نهایت از سر ناچاری تن ماهی قرمز بدهند.

امیدواریم برای اولین بار هم که شده این تصمیم مسئولان پاس با کارشناسی دقیق صورت گیرد، زیرا اولین اشتباه پاس بعد از خرید امتیاز تبدیل به آخرین خواهد شد و شاید برای همیشه پاس تبدیل به خاطره‌ای برای نسل‌های بعدی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار