معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ایمنی مسیرها، یک هزار و ۷۷۵ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده‌های این استان تعمیر و نصب شده است.
کد خبر: ۶۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 23 May 2018
 معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ایمنی مسیرها، یک هزار و ۷۷۵ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده‌های این استان تعمیر و نصب شده است.
 
به گزارش ایرنا، حمید پرورشی خرم در جمع خبرنگاران افزود: یک هزار و ۱۶۵ کیلومتر خط کشی در محور‌های ارتباطی استان همدان نیز انجام شده و همه محور‌های اکنون دارای خط کشی بوده و سالانه به شکل مستمر و جاری احیا، تجدید و نگهداری می‌شود.

وی با بیان اینکه خط کشی محور‌ها به دید رانندگان در جاده کمک می‌کند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود ادامه داد: تلاش مداوم و مستمر راهداران برای نگهداری و ایمن سازی راه‌های استان از جمله اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

پرورشی خرم، رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدار‌های بصری در قالب تابلو‌های اطلاعاتی را ضروری دانست و عنوان کرد: تعمیر ۱۸ مترمربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۲۰۰ عدد بازتاب ایمنی و استوانه‌ای از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری بوده است.
 
معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای همدان اظهار داشت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد سفر‌های برون شهری، ۷۸۵ دستگاه چراغ چشمک زن جدید در محور‌های استان نصب شده است، همچنین سرویس و نگهداری ۱۴۱ کیلومتر چراغ مه شکن در سطح راه‌ها انجام شده تا رانندگان و مسافران در جاده‌ها سفری مطمئن‌تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و هشت هزارو ۶۰۰ عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران این اداره کل شستشو شده است افزود: پاکسازی کنار نیوجرسی و گاردریل به میزان ۵۶ کیلومتر، رنگ آمیزی ۱۲۷ عدد علائم و ۳۲ کیلومتر شیار‌های طولی و عرضی در راه‌های استان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲ هزار وسیله حمل و نقل در استان همدان وظیفه جابجایی مسافران را برعهده دارد که از این تعداد ۳۲۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۵۰ دستگاه مینی بوس و بقبه دستگاه خودوری سواری فعال هستند.
گفتنی است پنج هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۵۷۸ کیلومتر راه شریانی است.
همچنین ۹۹.۲ درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار است و ۲.۳ درصد کل راه‌های کشور در همدان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار