نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی سنگنوردی اعزامی به بازی‌های آسیایی به میزبانی همدان دایر شده است.
کد خبر: ۶۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 23 May 2018
نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان گفت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی سنگنوردی اعزامی به بازی‌های آسیایی به میزبانی همدان دایر شده است.
 
به گزارش ایرنا، عباس چشمه قصابانی اظهار داشت: این اردو در راستای آماده سازی ملی پوشان از امروز آغاز و تا جمعه هفته جاری ادامه دارد و در این اردوی آماده سازی پنج ملی پوش در بخش بانوان و هفت ملی پوش در بخش آقایان حضور دارند.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی سنگنوردی در مجموعه سنگنوردی فرهاد همدان تشکیل شده که دارای امکاناتی از جمله خوابگاه، سالن آموزشی، سالن بدن‌سازی، جایگاه تماشاگران و بسیاری از تجهیزات روز دنیا است.
 
چشمه قصابانی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی سنگنوردی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در رشته کمباین برگزار می‌شود که مجموع سه رشته سرعت، لید و بلدرینگ است.

وی خاطرنشان کرد: اکبر ثابت کار و زهرا بهرامیان از مربیان استان همدان و متین بیات و راحیل رمضانی از سنگنوردان استان همدان نیز در این اردو حضور دارند.

سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استاندارد‌های بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته و اکنون به عنوان پایگاه قهرمانی این رشته در سطح کشور حایز اهمیت است.

سالن سنگنوردی فرهاد مجهزترین دیواره سنگنوردی با دیواره‌های سرعت، بلدرینگ و سختی بر اساس استاندارد بین المللی، اتاق قرنطینه، سکوی تماشاگران با ظرفیت ۷۰۰ تا هزار نفر و مهمانسرا با ظرفیت یکصد نفر است.

همدان یکی از پایلوت‌های اصلی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی کشور در میزبانی اردو‌های ملی و رقابت‌های بین المللی است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار