شهردار همدان با اعلام اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بویژه تولیدات بومی را سرلوحه کار مدیریت شهری قرار داده‌ایم گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان طرح بهنام «برند همدانی، نماد افتخار ملی» در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۰۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 22 May 2018
شهردار همدان با اعلام اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بویژه تولیدات بومی را سرلوحه کار مدیریت شهری قرار داده‌ایم گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان طرح بهنام «برند همدانی، نماد افتخار ملی» در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش  تسنیم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و کالا‌های داخلی به همراه شهردار و تعدادی از کارشناسان از بخش‌های مختلف شرکت صنایع غذایی سحر بازدید کردند.

در این بازدید ابراهیم مولوی بااشاره به نام گذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با مصوبه شورای اسلامی شهر همدان حمایت از کالا‌های ایرانی بویژه تولیدات استانی سرلوحه کار شورا و شهرداری قرار گرفته است. 

وی با تشریح عملکرد و دستاورد‌های شرکت سحر افزود: این شرکت با خریداری هزاران تن از محصولات کشاورزی، علاوه بر تولید و ایجاد اشتغال، مانند یک حلقه، اتصال تولید تا مصرف را مدیریت می‌کند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در شرایط کنونی کشور، بیکاری تحصیل کرده‌ها و سعی دشمنان در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فعالیت شرکت سحر اتفاقی مبارک وسبب افتخار استان است چرا که علاوه بر تولید و کمک به رونق اقتصادی استان به اشتغال جوانان نیز کمک می‌کند.

وی با اشاره به مصوبه شورا در راستای حمایت از محصولات داخلی استان و همچنین در پیش بودن رویداد‌های بین المللی ۲۰۱۸ همدان گفت: شرکت سحر و دیگر شرکت‌های تولیدی استان می‌توانند از این فرصت خوب برای معرفی تولیدات و شرکت خود استفاده کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تشکر از اقدامات شرکت سحر برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان ابراز کرد: اشتغال و بکارگیری هر فرد کمک به معیشت یک خانواده و در کنار آن کاهش آمار بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به توجه شرکت سحر به صنایع بسته بندی گفت: توجه یه این مقوله می‌تواند توفیقات بیشتری برای این مجموعه تولیدی داشته باشد.

اکبر کاوسی امید عنوان کرد: با توجهبه ظرفیت استان در تولید محصولات کشاورزی، این شرکت می‌تواند بخش فراوری این محصولات را در برنامه خود داشته باشد که این فرصتی برای توسعه شرکت و افزایش اشتغال در استان است. 

شهردار همدان نیز با اعلام اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بویژه تولیدات بومی را سرلوحه کار مدیریت شهری قرار داده‌ایم ابراز کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان طرح بهنام «برند همدانی، نماد افتخار ملی» در دستور کار شهرداری قرار گرفته است. 

عباس صوفی با تاکید براینکه گام نخست در اجرای طرح بهنام تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالا‌های تولیدی استان استان است اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی از طریق ایجاد طرح‌ها و تسهیلات تشویقی، پایش و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح، تعهد به استفاده از کالا‌ها و خدمات با کیفیت داخلی و بومی استان از موارد تاکید شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه مسیولیت کمیته تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ به شهرداری همدان محو شده است، افزود: در این راستا برای استفاده از ظرفیت تولیدات استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در زمان مناسب از ظرفیت آن‌ها برای اجرای این رویداد استفاده کنیم.

شهردار همدان با تاکید براینکه با حمایت از تولیدات داخلی و به تبع آن رونق اقتصادی در استان همه اقشار مردم منتفع می‌شوند گفت: در این عرصه شورای اسلامی و شهرداری همدان تا جای ممکن زمینه را برای فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی فراهم می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار