مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده است.
کد خبر: ۶۰۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 20 May 2018
اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری با قیمت هرکیلوگرم ۷۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان در فروشگاهی در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی درباره گران‌فروشی و موارد مربوط به قیمت کالا‌ها در سطح شهر نظارت دارد؛ در ماه‌های گذشته نیز این سازمان سوالاتی را درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری از ما داشتند.

وی افزود: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد، کذب است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: هیچ نوع گوشت لاکچری از ما مجوزی نگرفته است و در صورتی که چنین ادعایی درباره دریافت مجوز بهداشتی دامپزشکی مطرح است ارائه شود تا با آن‌ها برخورد صورت گیرد.

پاییز سال گذشته بود که خبری مبنی بر فروش گوشت‌های لاکچری با قیمت ۹۰۰ هزار تومان واکنش‌هایی را برانگیخت. با وجود گذشت ۵ ماه از این اتفاق علی رغم اعلام مدیرکل دامپزشکی استان تهران مبنی بر اینکه مجوز عرضه اینترنتی فرآورده‌های خام دامی توسط این اداره کل صادر نشده است، اما، کماکان سایت مذکور در حال فعالیت و فروش گوشت‌های لاکچری با قیمت‌های نامتعارف است و خبری از برخورد سازمان‌های ذیربط با این کار غیرقانونی مشاهده نمی‌شود.

تنها در یک نمونه در این سایت، یک دست دل و جگر به قیمت ۷۲۰ هزار تومان به فروش گذاشته شده است.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار