مدیر روابط عمومی شهردار منطقه یک در خصوص وضعیت مالک یا مالکان زمین ۳۰۰ متری گفت: در این زمینه فعلا اظهار نظر نمی‌کنم.
کد خبر: ۶۰۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 20 May 2018

به گزارش تسنیم، در تاریخ 28 اردیبهشت امسال حادثه ریزش آوار در خیابان نیاوران به وقوع پیوست که در این زمینه سید‌جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: ساعت 9:30 صبح حادثه ریزش آوار در خیابان نیاوران، بالاتر از خیابان یاسر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک قطعه زمین به وسعت 300 و به عمق چهار متر و گودبرداری شده بود؛ به گفته شاهدان عینی به دلیل اینکه امروز تعطیل بود در آن فعالیت عمرانی صورت نمی‌گرفت و کارگران مشغول نظافت محوطه کارگاهی بودند که به یکباره بخشی از دیواره ضلع جنوبی به وسعت حدود 10 تا 15 متر تخریب شد.

وی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که تعدادی از کارگران زیر آوار محبوس هستند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات جست‌وجو و خاکبرداری را آغاز کرده و در همان دقایق اولیه موفق شدند دو مرد را که بین 30 تا 35 سال سن داشتند، از زیر آوار خارج کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: با ادامه عملیات، آتش‌نشانان دو نفر دیگر را نیز از زیر آوار خارج کردند و هر چهار نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که پس از معاینات اولیه مشخص شد هر چهار نفر به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند؛ در نهایت پس از حصول اطمینان از اینکه شخص دیگری زیر آوار نمانده، آتش‌نشانان به عملیات خود پایان دادند و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

پس از این اتفاق خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم پیگیری را در خصوص مالک زمین انجام داد و در این زمینه صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک اظهار کرد: پرونده این موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این زمین به ارگان خاصی تعلق دارد یا خیر، افزود: در این زمینه نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

صالحی ادامه داد: تا روش شدن موضوع در مراجع ذی صلاح نمی‌توان صحبتی در خصوص اتفاق افتاده انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار