معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از نامگذاری پست‌های برق استان همدان به نام شهدا خبرداد.
کد خبر: ۶۰۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 20 May 2018
 معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از نامگذاری پست‌های برق استان همدان به نام شهدا خبرداد.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در نشستی با مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران افزود: در حال حاضر از ۳۵۳ نفر نیروی رسمی شرکت برق همدان حدود ۱۲۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران و جانباز هستند.

وی عنوان کرد: در کنار وظیفه اصلی شرکت برای تأمین برق مطمئن از امور فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غافل نشده‌ایم و یکی از فعالیت‌ها پرداختن به امور فرهنگی و ایثارگران است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۵ شهید در این شرکت گفت: طی اقدامی برخی از پست‌های زمینی توزیع برق به نام این بزرگواران نامگذاری شده است.

وی یادآور شد: همچنین المانی از شهدای این شرکت شهیدان «مجید صفی‌خانی»، «کاوه فروغی»، «علیرضا اختری»، «قربانعلی حسینی» و جانباز شهید «علیرضا فلاحی» در ورودی شرکت تعبیه شده است.

گودرزی با اشاره به تهیه منشور اخلاقی ایثارگران شرکت عنوان کرد: این منشور برای اولین بار در سطح وزارت نیرو در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تهیه و تدوین شد.

وی از کسب رتبه در ارزیابی‌ها مختلف خبر داد و افزود: دستورالعمل تجلیل از ایثارگران و آزادگان و تسهیلات لازم به طور کامل در شرکت اجرایی و پرداخت شده است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از دیگر برنامه‌های انجام شده در امور فرهنگی و ایثارگران را اعزام کارکنان به اردو‌های راهیان نور عنوان کرد و گفت: هر ساله ۳ اتوبوس اختصاصی از کارکنان شرکت به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: بروزرسانی درصد جانبازی پرسنل، تهیه کارنامه ایثارگری برای همکاران، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس ابلاغیه‌ها، اطلاع رسانی لیست مراکز درمانی به جانبازان و ایثارگران و پرداخت فرانشیز درمان آن‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است.

گودرزی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی یادآور شد: برگزاری برنامه روز شهید، صعود به قله، تکریم و مناسب‌سازی مسیر تردد جانبازان، میزبانی مسابقات قرآن و عترت، مسابقات ورزشی و فرهنگی، حضور در راهپیمایی‌ها، تهیه ویژه‌نامه حدیث ایثارو خاطرات ایثارگران شرکت نیز از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این شرکت است.

وی با اشاره به وجود ۲۲ حلقه صالحین فعال در شرکت توزیع برق استان و واحد‌های تابعه آن گفت: از دیگر برنامه‌ها اعزام اکیپ به کربلای معلی است که در کنار فعالیت برقی و انجام وظیفه، کار خدمت‌رسانی به زائران را نیز به مدت یک ماه برعهده دارند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در بخش برون‌سازمانی نیز اعمال معافیت‌های بخش انرژی برای خانواده شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان و بکارگیری نیروی ایثارگری انجام می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهارداشت: سالانه حدود یک هزار انشعاب رایگان در استان همدان به افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی، جانبازان واگذار می‌شود که از این تعداد سالانه حدود ۲۵۰ انشعاب به خانواده شهدا و جانبازان تعلق دارد.

سعید فریدونی با اشاره به محاسبه بهای انرژی خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: همچنین ۸۰ کیلووات ساعت نیز در ماه برای جانبازان ۷۰ درصد به بالا انرژی مصرفی آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار