سرپرست دانشگاه ملایر با اشاره به ارزش موضوع پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و اهمیت آن در مسیر علمی و شغلی دانشجو، خواستار استفاده از این ظرفیت در حل موضوعات و مشکلات ملی و منطقه‌ای شد.
کد خبر: ۶۰۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 20 May 2018
سرپرست دانشگاه ملایر با اشاره به ارزش موضوع پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و اهمیت آن در مسیر علمی و شغلی دانشجو، خواستار استفاده از این ظرفیت در حل موضوعات و مشکلات ملی و منطقه‌ای شد.

به گزارش فارس، محمد ملکی در همایش تجلیل از دانشجویان برتر ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: برگزاری این مراسم‌ها و تقدیر از برترین‌ها می‌تواند انگیزه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر دانشجویان در همه حوزه‌ها باشد.

وی با اشاره به روند تغییرات دانشگاه‌ها از دانشگاه‌های آموزش و پژوهش‌محور به دانشگاه‌های نسل سوم کارآفرین، خواستار توجه ویژه به نقش دانشگاه‌ها در کارآفرینی و حرکت به سمت ماموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها شد.

سرپرست دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه ملایر دانشگاهی جوان و با پتانسیل‌های بالاست که تجربه ملی و بین‌المللی خوبی دارد و می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌ها، به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شود.

وی خواستار اهتمام دانشجویان به مطالعه و پژوهش و نیز توجه به خلاقیت و نوآوری شد و تصریح کرد: دفتر استعداد‌های درخشان دانشگاه از طرح‌های خلاقانه و دارای نوآوری دانشجویان استقبال کرده و آمادگی همکاری و حمایت از دانشجویان را دارد.

 ملکی با اشاره به ارزش موضوع پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و اهمیت آن در مسیر علمی و شغلی دانشجو، خواستار استفاده از این ظرفیت در حل موضوعات و مشکلات ملی و منطقه‌ای شد.

سرپرست دانشگاه ملایر ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و کوشش مجموع دانشگاه ملایر شاهد پیشرفت و توسعه دانشگاه در سال‌های آتی باشیم.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر نیز بیان کرد: این تقدیر‌ها و تکریم‌ها سبب پیشرفت و مایه مباهات دانشجویان می‌شود.

 حجت‌الاسلام احمد فراهانی خطاب به دانشجویان افزود: لطف خداوند شامل حال شما شده که ویژه شده‌اید و باید شکرگزار این نعمت و قدردان این موهبت باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار