معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از انجام طرح کاداستر برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان خبرداد.
کد خبر: ۶۰۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 19 May 2018
 معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از انجام طرح کاداستر برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان خبرداد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی همدان، رضا الوندی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته برخی افراد سودجو با توجه به فقدان اسناد در برخی اراضی ملی و دولتی اقدام به زمین خواری کرده که هزینه‌های بسیاری را به بیت المال و اشخاص مختلف وارد می‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از راهکار‌های مقابله با این افراد فرصت طلب اجرای طرح کاداستر است، افزود: در چارچوب اجرای این پروژه بسیاری از اراضی ملی به بیت المال برگردانده شده است.

الوندی اجرای طرح کاداستر را گام بلندی برای مستندسازی اراضی ملی عنوان کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در حوزه کاداستر دارای وظیفه هستند و اگر هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند نتایج این پروژه موفقیت بیشتری به دنبال خواهد داشت.

معاون حفاظت وامور اراضی منابع طبیعی استان همدان گفت: این پروژه در تمامی کشور‌های منطقه اجرا شده و در کشور ایران نیز این طرح در حال اجراست.

الوندی عنوان کرد: عملیات کاداستر برای ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان همدان انجام شده و امیدواریم امسال سهم بیشتری از اراضی ملی استان با اولویت جنگلها، واراضی جنگلی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار