امام جمعه نهاوند گفت: هدف آمریکا از انتقال سفارت خود به قدس اشغالی و خروج از برجام، تحت فشار قرار دادن محور مقاومت و در نهایت شکست آن است.
کد خبر: ۶۰۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 19 May 2018
امام جمعه نهاوند گفت: هدف آمریکا از انتقال سفارت خود به قدس اشغالی و خروج از برجام، تحت فشار قرار دادن محور مقاومت و در نهایت شکست آن است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: آمریکا برای شکست مقاومت انواع توطئه‌ها از جمله تجهیز داعش و حمله به یمن را در منطقه اجرا کرد.

وی اضافه کرد:، اما در نهایت نتوانست به هدف خود برسد لذا این آخرین تلاش‌های دولت آمریکا برای اجرای سیاست هایش در منطقه است.

امام جمعه نهاوند گفت: مردم منطقه در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس ساکت ننشستند و ده‌ها کشته و صد‌ها زخمی دادند لذا نخواهند گذاشت استکبار جهانی هر گونه که می‌خواهد عمل کند.

وی گفت: سکوت مدعیان حمایت از حقوق بشر مایه تاسف است چراکه با دیدن جنایت صهیونیست‌ها در کشتار مردم هیچ گونه حرکت اعتراضی نکرده و با سکوت خود آن را تائید کردند.

حجت الاسلام مغیثی نیا با اشاره به پیروزی مقاومت در انتخابات لبنان و عراق اظهار داشت: در انتخابات اخیر لبنان و عراق این مقاومت بود که رای آورد و این مساله نشان می‌دهد که مقاومت نزد مردم در حال پیشروی است.

امام جمعه نهاوند گفت: آنچه که منطقه را می‌سازد اراده مردم است که بر خلاف خواست و اراده آمریکاست.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا بر خلاف عرف بین الملل از یک قرارداد جهانی که مورد تائید همه دنیا بود بیرون رفت و با این کار خود را منزوی کرد.

خطیب جمعه نهاوند با تاکید بر توجه به شعار سال گفت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید برنامه محوری همه دستگاه‌ها و مردم باشد.

وی با تاکید بر خرید کالای ایرانی اظهار داشت: اگر کسی با وجود کالای داخلی مشابه دنبال خرید کالای خارجی برود خیانت کرده است و در خط آمریکا حرکت می‌کند.

امام جمعه نهاوند افزود: خرید کالای خارجی یعنی تقویت کشور‌های خارجی که مخالف سیاست‌های ما هستند و لذا این به دور از مروت و انسانیت است که ما اشتغال خود را در سطح کشور تضعیف و تولید کشور‌های خارجی را تقویت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار