معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مردم باید از میزبانی رویداد‌های بین‌المللی در همدان آگاه شوند.
کد خبر: ۶۰۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 17 May 2018
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مردم باید از میزبانی رویداد‌های بین‌المللی در همدان آگاه شوند.

به گزارش مهر، محمودرضا عراقی در شورای سیاستگذاری رویداد همدان ۲۰۱۸ در همدان با بیان اینکه ۳ رویداد بین المللی در کشور در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود که دو رویداد در همدان اتفاق می‌افتد، گفت: این یک موفقیت است و باید آن را بالنده و شکوفا کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست استان این بود که تمام اعتبارات استانی به سمت رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ سوق پیدا کند، گفت: خوشبختانه فعالیت‌ها به این سمت سوق پیدا کرد و این نکته مثبتی است.

بالابردن سطح زندگی مردم از اهداف رویداد همدان ۲۰۱۸ است

عراقی گفت: تولید ثروت، ایجاد اشتغال و بالابردن سطح زندگی مردم از اهداف رویداد همدان ۲۰۱۸ است که با تعامل بین المللی حاصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد: همه باید شکل و قیافه بین المللی پیدا کنند و این فعالیت‌ها برای همدان که توسعه خود را گردشگری قرار داده، مهم است.

وی عنوان کرد: در اتاق فکر گردشگری استان همدان ایده پردازی انجام و برنامه‌ها به شورا ارائه شده است.

بازرسان unwto از شرایط استان همدان رضایت داشتند

عراقی با بیان اینکه بازرسان unwto از شرایط استان همدان رضایت داشتند، گفت: میزبانی جشنواره پویانمایی برای تبلیغ ۲۰۱۸ در کشور بسیار اهمیت داشت و بسیار موثر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه مردم باید از میزبانی رویداد‌های بین‌المللی در همدان آگاه شوند، تاکید کرد: خانه مطبوعات فضای خوبی را در مطبوعات کشور و استان برای رویداد‌های ۲۰۱۸ همدان ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز گفت: طبق جمع بندی سازمان میراث فرهنگی با وزارت خارجه برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ از تیرماه به پنجم تا هفتم تا شهریورماه موکول شد.

دعوت از ۵۰ خبرنگار بین‌المللی برای حضور در همدان

علی مالمیر با بیان اینکه در این رویداد سه روزه افتتاحیه، اجرای پنل تخصصی و برگزاری تور فنی بازدیدکنندگان پیشنهاد شده است، از حضور سفرا علاوه بر مقامات عالی رتبه در این رویداد خبر داد و گفت: به منظور معرفی خوب همدان از ۵۰ خبرنگار بین‌المللی دعوت شده است.

وی زمان برگزاری اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری را ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه اعلام و عنوان کرد: اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری نیز ۳ روز خواهد بود.

وی به راه‌اندازی وب سایت همدان ۲۰۱۸ به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی استان همدان با رویکرد همدان ۲۰۱۸ اجرا می‌شود.

برگزاری رویداد‌های فرهنگی قدمی برای توسعه استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز گفت: برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری قدمی در راستای توسعه استان همدان است.

سیداسکندر صیدایی بابیان اینکه برگزاری جشنواره پویانمایی به خوبی همدان را معرفی کرد، گفت: باید در مباحث منابع همه ادارات مشارکت و همفکری کنند و منابع لازم را پای کار بیاورند.

وی تاکید کرد: ادارات برای جذب اسپانسر برنامه ریزی و در این زمینه همکاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار