رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تأمین منابع مالی رویداد «همدان، ۲۰۱۸» همفکری و مشارکت کنند، گفت: نباید تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.
کد خبر: ۶۰۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 17 May 2018
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تأمين منابع مالی رويداد «همدان، 2018» همفکری و مشارکت کنند، گفت: نبايد تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.

به گزارش فارس، سید اسکندر صیدایی در شورای سیاستگذاری رویدادهای همدان 2018، اظهار کرد: استانداری همدان و مسوولان مرتبط رویداد را صرفاً برای برگزاری آن نمی‌خواهند بلکه هدف‌گذاری از آن توسعه استان است.

وی یکی از مهمترین راه‌ها برای توسعه استان و گردشگری پذیرفتن برگزاری رویدادهای بزرگ دانست و گفت: جشنواره پویانمایی به عنوان یکی از این رویدادهای بزرگ مطرح بود که برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با اشاره به عقب افتادن زمان برگزاری رویداد همدان 2018 از تیرماه به شهریورماه، بیان کرد: گرچه زمان عقب افتاد و فکر می‌کنیم زمان زیاد است اما می‌طلبد کمیته‌ها و شورای سیاستگذاری دقیق‌تر کارها را رصد کند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسوولان در بحث منابع مالی نیز همفکری و مشارکت کنند، تصریح کرد: نباید تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.

صیدایی ادامه داد: منابع دولتی در رویدادهای 2018 برای این فعالیت بسیار ناچیز است و باید به فکر جذب اسپانسر منابع مالی بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه 6 رویداد را برای بحث بین‌المللی در کمیته رویدادها دیده‌ایم، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم مسائل بین‌المللی این رویدادها را در اتاق بازرگانی استان عهده‌دار شویم.

علی‌اصغر زبردست به رویداد روسای اتاق‌های کشورهای آسیایی، آبان ماه در ترکیه اشاره کرد و یادآور شد: درخواست داریم به نحوی این روسا و یا اعضای جاده ابریشم و روسای کمیسیون کشورهای گردشگری را در رویدادهای همدان 2018 داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی، نمایشگاهی در لالجین به عنوان نمایشگاه صنایع دستی و یا سفال برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان خواستار دعوت از شهرداران شهرهای پایتخت آسیایی با توجه به رویداد همدان 2018 شد و افزود: رویداد استارتاپ‌ها که 300 کشور خارجی در آن حضور می‌یابند را با توجه به رویدادهای پیش روی 2018 به همدان بیاوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار