استاندار همدان با بیان اینکه میهمانان خارجی رویداد همدان ۲۰۱۸ در شهرستان‌های استان نیزحضور پیدا کنند، گفت: رسانه‌های محلی و سمن‌ها برای تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ بکارگیری شوند.
کد خبر: ۶۰۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 17 May 2018
استاندار همدان با بیان اینکه میهمانان خارجی رویداد همدان ۲۰۱۸ در شهرستان‌های استان نیزحضور پیدا کنند، گفت: رسانه‌های محلی و سمن‌ها برای تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ بکارگیری شوند.
 
به گزارش تسنیم، محمدناصر نیکبخت در شورای سیاست‌گذاری رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم که طاعات و عبادات همگان در این ماه مبارک مورد قبول درگاه حق‌تعالی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه محکومیت رژیم صهیونیستی و آمریکا با توجه به جنایتی که اخیراً در فلسطین داشتند باید در جهان و ایران پررنگ‌تر شود، افزود: باید گفت: ننگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی و آنان که در برخی مواقع خود مدعی حقوق بشر هستند، ولی با جنایات متعدد و کودک کشی این موضوع را نقض می‌کنند و برای آن اهمیتی قائل نیستند.

نیکبخت در مورد رویداد همدان ۲۰۱۸ و اقدامات مدیران استان در این راستا، بیان کرد: به‌طور قطع شاهد همت والای مدیران در کمک به برگزاری این رویداد هستیم به ویژه اتاق بازرگانی با پیشنهاد برنامه‌های متعدد خوب عمل کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه شهرداری با انجام وظایفی که به عهده آن گذاشته شده خوب عمل کرده است، عنوان کرد:، اما همواره تأکید بنده بر این است که در زیباسازی شهر و در اینکه همدان نشان دهد استحقاق برگزاری این رویداد‌ها را دارد باید بیشتر کار شود ضمن اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر از جمله موارد بسیار مهم است.

نیکبخت در مورد اجرای پیاده راه، مکانی برای اسکیت سواری، پارکینگ و ... در بلوار ارم، تصریح کرد: شهردار وعده اجرای این طرح تا شهریورماه را داده‌اند، اما این طرح بسیار سنگین است که نمی‌دانیم تا آن موقع اجرای می‌شود یا خیر.

موضوع حذف عکس بوعلی از جلد دفترچه‌های تأمین اجتماعی پیگیری شود

وی با تأکید بر اینکه خبری مبنی بر حذف عکس بوعلی سینا از جلد دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی به گوش رسید که از مدیرکل تأمین اجتماعی درخواست بررسی این موضوع را کردیم، گفت: اگر این موضوع با توجه به اینکه در فضای مجازی منتشر شده صحت داشته باشد کار درستی نیست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیرکل تأمین اجتماعی بیان کرد که چاپ جلد دفترچه‌ها استانی نبوده و کشوری است، ابراز کرد: در صورت صحت این موضوع، باید پیگیری‌های لازم در این راستا انجام شود چرا که بوعلی سینا از سرمایه‌های اجتماعی دنیا و در اختیار همدان است که حتماً عمدی در این کار وجود نداشته است.

مرکز مبل و منبت با محوریت ملایر و تویسرکان در شهر جوکار ایجاد می‌شود/اعلام نیاز به ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای ایجاد مرکز مبل و منبت از سوی سرمایه‌گذار

نیکبخت با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذار در تهران باهدف ایجاد مرکز مبل و منبت برای ملایر و تویسرکان برگزار شد، تأکید کرد: مقرر شد این مرکز در زمینی به متراژ ۱۰ هکتار در شهر جوکار برای دسترسی آسان ملایر و تویسرکان ایجاد شود و از تولید تا رویه کوبی مبل در این مرکز انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شد ۱۰۰ درصد اقدامات ایجاد مرکز مبل و منبت در جوکار به عهده سرمایه‌گذار باشد، اظهار داشت: از سوی سرمایه‌گذار اعلام شد که حدود ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای راه‌اندازی این مرکز نیاز است که گفتیم فازبندی برای اعتبارات این مرکز انجام می‌شود و سرمایه‌گذار نیز میزان آورده خود را اعلام کند.

استاندار همدان با اشاره به منطقه بندی کشور در جلسه‌ای، بیان کرد: همدان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، ایلام و مرکزی منطقه چهار محسوب شدند و مقرر شد که هر تصمیمی در مناطق گرفته می‌شود مشترک و به‌دوراز موازی کار باشد.

نیکبخت با بیان اینکه تعدادی از استان‌های هم منطقه همدان در مناطق مرزی واقع شده است، بیان کرد: در جلسه منطقه بندی کشور پیشنهاد دادم که استان همدان بتواند در مناطق مرزی بازارچه‌هایی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه منطقه بندی نیز در رابطه با آمایش در کشور صورت گرفته است، عنوان کرد: در این منطقه بندی رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ از سوی بنده مطرح و مقرر شد که استان‌های هم منطقه با همدان در این رویداد‌ها با ارائه پیشنهاد، برنامه، مشارکت، و ... ورود داشته باشند.

تبلیغ رویداد همدان ۲۰۱۸ یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های برگزاری جشنواره ملی پویانمایی در همدان بود

استاندار همدان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره پویانمایی در همدان فرصت خوبی برای استان بود، تأکید کرد: این جشنواره سه آورده مهم برای استان همدان داشت که از جمله آن می‌توان به تبلیغ رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ اشاره کرد.

واگذاری دبیرخانه دائمی پویانمایی به همدان قطعی شد

نیکبخت با بیان اینکه تصویب ایجاد دانشکده پویانمایی در همدان از دیگر آورده‌های جشنواره پویانمایی برای استان همدان بود، عنوان کرد: ایجاد دبیرخانه دائمی پویانمایی در همدان از دیگر آورده‌های برگزاری جشنواره در همدان بود ضمن اینکه رئیس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در ابتدا در رابطه با این موضوع تمایلی نداشت، اما بعد از پیگیری‌هایی ایجاد دبیرخانه پویانمایی در همدان قطعی شد.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شد ساختمان صداوسیما ادر محله چهل چمن که از چندین سال گذشته قابل‌استفاده نیز با مشارکت صداوسیما دوباره راه‌اندازی و فعال شود، گفت: برای این موضوع ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرار است که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ راه‌اندازی آن انجام شود که در قسمتی از این ساختمان نیز دانشکده پویانمایی راه‌اندازی می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی پویانمایی در همدان چندین روز شورونشاط در شهر ایجاد کرد

استاندار همدان با اشاره به اینکه با برگزاری جشنواره پویانمایی در همدان تبلیغات همدان و رویداد‌های سال ۲۰۱۸ در شبکه‌های سراسری به مدت چند روز انجام شد، گفت: مهم‌تر آنکه برگزاری این جشنواره شورونشاطی در همدان ایجاد کرد که روزانه حدود ۶ هزار کودک همراه خانواده‌های خود به تماشایی برنامه‌های این جشنواره در اماکن مختلف همدان می‌پرداختند.

نیکبخت با بیان اینکه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تعهد کرده است که در تمامی مراکز استان‌ها تبلیغات رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ را داشته باشند، بیان کرد: در تهران و مراکز استان‌ها تبلیغات را به صورت اساسی و جدی انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری برای تبلیغ رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ در برج میلاد و هواپیما‌های کشور نیز انجام شود، ابراز کرد: در فرودگاه‌های تهران بروشور‌های برای تبلیغی استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و ... وجود دارد درحالی‌که از همدان برترین استان در حوزه گردشگری هیچ مطلبی در این بروشور‌ها وجود ندارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه محتوایی خوب و مناسبی برای سایت همدان ۲۰۱۸ که برای تبلیغ رویداد‌های است در نظر گرفته شود، عنوان کرد: در راستای تبلیغ و معرفی سایت همدان ۲۰۱۸ به مردم اقدام و از رسانه‌های محلی و سمن‌های مرتبط با گردشگری نیز در این رویداد‌ها به نحو احسن استفاده شود.

ورودی‌های شهر همدان وضعیت مناسبی ندارند

نیکبخت با بیان اینکه ورودی‌های شهر وضعیت مناسبی ندارند که باید ساماندهی آن‌ها موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: در برگزاری رویداد‌های همدان برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور مهمانان خارجی در شهرستان‌ها نیز در نظر گرفته شود تا بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای علیصدر، سراب‌های نهاوند، تپه نوشیجان و ... اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شد که از بودجه فرهنگی کشور اعتباری برای دانشگاه D۸ در نظر گرفته شود، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم جهت دریافت این اعتبار انجام شود.

استاندار همدان افزود: سفیر کشور جمهوری چک با حضور در همدان معتقد بودند که همدان در حوزه گردشگری از استان‌های تهران، اصفهان و شیراز سرآمدتر است و چرا باید تبلیغات تهران، اصفهان و شیراز نسبت به تبلیغ همدان بیشتر باشد.

نیکبخت با اشاره به اینکه رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ برای استان همدان و کشور بسیار با اهمیت است، تأکید کرد: با این خباثتی دنیای استکبار در پیش گرفته است حضور نمایندگانی از چندین کشور در ایران و شهر همدان نشان از صلح دوستی مردم ایران و سبب افتخاری برای همدان است.

وی با بیان اینکه در همدان با توجه به اقدامات و تبلیغات انجام شده مردم از رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ مطلع هستند، بیان کرد: باید تبلیغات همدان ۲۰۱۸ به صورت گسترده در خارج از استان انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شناساندن همدان به مردم در سطح کشور و خارج از کشور از مهم‌ترین آورده‌های رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ است، تصریح کرد: جذب گردشگر و سرمایه‌گذار از دیگر دستاورد‌های برگزاری این رویداد‌ها در سال ۲۰۱۸ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار