فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف حدود ۱۲ کیلوگرم موادمخدر تریاک از دو نفر مسافر یک دستگاه اتوبوس در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 16 May 2018
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف حدود ۱۲ کیلوگرم موادمخدر تریاک از دو نفر مسافر یک دستگاه اتوبوس در ملایر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داوود علی‌بخشی ، در تشریح این خبر اظهار کرد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیقق، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان از حمل یک محموله موادمخدر توسط چند نفر سوداگر مرگ مطلع شدند و طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به ملایر، سرانجام ۲ نفر سوداگر مرگ در یک دستگاه اتوبوس شناسایی شدند و برای بررسی دقیق‌تر این خودرو در نقطه‌ای از پیش تعیین شده توسط ماموران متوقف شد.

وی افزود: با بازرسی صورت گرفته از محل نگهداری بار اتوبوس، ۶ بسته موادمخدر در مجموع به مقدار ۱۱ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک از متهمان کشف شد و ضمن دستگیری، پرونده تشکیل و هر دو نفر تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از کشف ۳ کیلو و ۳۷۱ گرم موادمخدر تریاک و هروئین و دستگیری ۲۹ نفر طی اجرای طرح حجمی در ملایر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح حجمی و مشترک بین انتظامی ملایر و استان همدان، با رویکرد مبارزه بی‌امان با موادمخدر و سوداگران مرگ که در ۲ مرحله اجرایی شد، ۲۹ نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این افراد توزیع‌کننده موادمخدر، به ترتیب مقادیر ۷۷۱ گرم شیره تریاک، یک کیلو و ۶۱۰ گرم گراس، ۹۴ گرم هروئین، ۸۳ گرم تریاک، ۱۱ گرم شیشه، ۴ عدد پایپ، ۶ دستگاه ترازوی دیجیتالی و ۳ حلقه وافور کشف و ضبط شد.

پلمب ۲۰ واحد صنفی بدون مجوز قانونی

علی‌بخشی در بخش دیگری از سخنانش از پلمب ۲۰ واحد صنفی بدون مجوز کسب توسط پلیس ملایر خبر داد و اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد قانونی با مسئولان واحد صنفی فاقد مجوز قانونی با اجرای طرح حجمی و مشترک بین انتظامی ملایر با استان همدان، مأموران اماکن پلیس اطلاعات با شناسایی ۲۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و متخلف نسبت به پلمب این اماکن اقدام کردند.

وی ادامه داد: رعایت و احترام به قانون نه تنها راهگشاست بلکه می‌تواند در هر شغلی امنیت‌آفرین باشد و در مقابل هر چه از قانون و اجرای آن دور شویم، ناامنی و مشکلات مختلف و لایتحل وارد زندگی خواهد شد.

دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از شناسایی و دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری معتادان کارتن‌خواب و متجاهر طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی این طرح به صورت ضربتی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر در چند نقطه آلوده در سطح شهر ملایر در راستای اجرای مرحله اول طرح حجمی سالجاری به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط ۱۹ نفر معتاد متجاهر توسط مأموران شناسایی شدند و پس از اخذ تست و غربالگری ۱۵ نفر از آنان با هماهنگی دادستان ملایر برای ترک و بازپروری به کمپ ماده ۱۶ در همدان اعزام شدند.

۵ سارق حرفه‌ای در دام پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۲۶ فقره سرقت در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهر همدان و ربودن قطعات و لوازم آن توسط سارق یا سارقان، این رخداد به عنوان یک اقدام مجرمانه در دستور کار و اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی ملایر قرار گرفت

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و کشف سرنخ‌هایی از وقوع این سرقت ۲ نفر شناسایی شدند و طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی هر دو نفر توسط مأموران در یک عملیات هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده از افراد دستگیر شده، نامبردگان به ۱۶ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

علی‌بخشی افزود: در همین راستا به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل‌های هوایی در ملایر، مأموران پلیس آگاهی با انجام یک هفته کار اطلاعاتی مستمر و تعقیب و مراقبت، سرانجام ۳ نفر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر را دستیگر کردند که این افراد پس ازتحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و کابل‌های هوایی در شهر ملایر اعتراف کردند.

وی در پایان گفت: توانمندی در کشف علمی جرائم، افزایش اقدامات پیش‌دستانه پلیس، افزایش گشت‌های هدفمند و برخورد سرسختانه با مجرمان حرفه‌ای از جمله اولویت‌های پلیس ملایر در سالجاری است که با هدف خدمت به شهروندان و افزایش ضریب امنیت جامعه در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار