رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت ۱۵۰ هیئت مذهبی ویژه ایام ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 15 May 2018
 رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت ۱۵۰ هیئت مذهبی ویژه ایام ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند در جلسه جمع بندی برنامه‌های ماه رمضان گفت: هم اکنون ۱۵۰ هیئت مذهبی ثبت شده در ۳ شهر، ۲ بخش و ۷ دهستان شهرستان تویسرکان برگزاری جلسات قرآنی، گفتمان‌های دینی، پاسخ به شبهات مذهبی و کلاس‌های آموزش قرآن در سطوح مختلف عمومی و تخصصی را برای برگزاری در ماه رمضان مدنظر دارند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی بازوان اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی هستند، افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده توسط شورای هیئات مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت این هیئات به سمت برگزاری جلسات قرآن و برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان در زمینه مذهبی، سیاسی و اجتماعی است.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد: هیئات مذهبی به‌عنوان پایگاه‌های جذب جوانان نقش موثر و بیشتری در تربیت دینی و اعتقادی این قشر دارند و این مهم رسالت مسئولان هیئات مذهبی را سنگین‌تر می‌کند.

فعالیت ۴۰ هیئت مذهبی بانوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان

رابط تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز گفت: در رمضان سالجاری ۴۰ هیئت مذهبی ویژه خواهران در شهرستان و بخش‌های تابعه فعالیت خواهند داشت.

محمد افشاری با اشاره به ثبت ۷۵ هیئت مذهبی بانوان در این شهرستان افزود: ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان، غباروبی و عطرافشانی مساجد، برگزاری مراسم مناجات و قرائت دعای افتتاح، برگزاری جلسات قرائت و تفسیر ویژه خواهران، جلسات ترتیل خوانی و جزءخوانی، قرائت و تفسیر اقامه نماز جماعت از برنامه‌های شاخص هیئات مذهبی خواهران در ایام ماه رمضان است.

وی با اشاره به ساماندهی هیئات مذهبی، تغذیه فکری و فرهنگی، سرکشی و اعزام سخنران و مداح را از جمله برنامه‌های این اداره در مدیریت هیئات مذهبی خواهران عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار