رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: نسخه شفا بخش مدیریت شهری در دستان طلاب و روحانیون است.
کد خبر: ۶۰۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 15 May 2018
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: نسخه شفا بخش مدیریت شهری در دستان طلاب و روحانیون است.

به گزارش ایکنا، حسن محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، در نشست فصلی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان و مساجد شهر همدان اظهار کرد: مایه خرسندی است که مدیریت شهری به دنبال ارتقای ارتباط مجموعه با سایر اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های نگهداری شهر هنگفت بوده و به تنهایی از عهده شهرداری خارج است گفت: یکی از اولویت‌های این مجموعه استفاده از روحانیون و طلاب جهت تهیه پیوست فرهنگی در مدیریت شهری است.

محمدی اضافه کرد: از آنجا که جامعه روز به روز در حال پیشرفت و مدرنیته است لذا اتفاقات گوناگونی در سطح شهر‌ها در حال وقوع است، اما در این میان همچنان اعتماد بین روحانیون و مردم پابرجاست که می‌توان از این مهم در جهت رفع مشکلات شهر بهره گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه در بحث مدیریت شهری به دنبال راه درست و منطقی هستیم گفت: باید برنامه‌هایی تهیه کرد که نظرات روحانیون و طلاب در آن حرف نخست را بزند.

وی عنوان کرد: شهرداری همدان با همکاری ستاد اقامه نماز می‌تواند نسخه‌های بهتری برای امور شهر بپیچد، دیگر نباید تنها به فکر گسترش و توسعه شهر و فضای سبز بود بلکه در این زمان نیازمند پیوست فرهنگی و همکاری آحاد مردم با این مجموعه هستیم.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی است ادامه داد: دیگر در هیچ جای دنیا به شهرداری به عنوان نهاد عمرانی نگاه نمی‌شود، در کنار پرداختن به مباحث مدیریت شهری و مباحث دینی و فرهنگی باید از شهروندان خواست تا به وظایف اجتماعی خود نیز عمل کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان عنوان کرد: ما به هزار و یک دلیل نیازمند نظرات مثبت وسازنده شما ائمه جماعات هستیم، نسخه شفا بخش مدیریت شهری در دستان شما طلاب و روحانیون است.

وی عنوان کرد: حضور فعالانه موسسه فرهنگی آموزشی سراج، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و ستاد اقامه نماز این مهم را به ما نشان داد که می‌توان از این ظرفیت مهم برای تهیه پیوست‌های فرهنگی در مدیریت شهری استفاده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار