حمیدرضا حاجی بابایی در نامه‌ای خطاب به وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن نوشت: مبلغ بالای عوارض اتوبان تهران- همدان در سال ۱۳۹۶ همواره مورد اعتراض مردم بود.
کد خبر: ۶۰۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 14 May 2018
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عوارضی تهران- همدان سرگردنه شده است.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در نامه‌ای خطاب به وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن نوشت: مبلغ بالای عوارض اتوبان تهران- همدان در سال ۱۳۹۶ همواره مورد اعتراض مردم بود.

وی در این نامه تاکید کرده است: به علت قیمت بالای عوارض این اتوبان رانندگان ناگریز از جاده قدیم اقدام به تردد می‌کردند که منجر به تصادفات شدید و آسیب‌های جبران ناپذیر می‌شد.

نماینده مردم همدان در این نامه بابیان اینکه مطلع شدیم در سال ۹۷ نیز علیرغم نارضایتی مردم نسبت به افزایش مبلغ عوارض این اتوبان اقدام شده است؛ از وزرای اقتصاد و دارایی و صنعت ومعدن خواسته است، در اسرع وقت نسبت به کاهش و اصلاح وبازگشت مبلغ عوارض اتوبان تهران_همدان دستور و پیگیری اجرای آن را صادر کنند.

متن نامه نماینده مردم همدان و فامنین و قهاوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کرباسیان وزیر محترم اقتصاد و دارایی

جناب آقای شریعمتداری وزیر صنعت ومعدن وتجارب

سلام علیکم

با احترام همان گونه مستحضر هستید، عوارض مربوط به اتوبان تهران-همدان، در سال ۱۳۹۶ مبلغ هشت هزار تومان تعیین و دریافت می‌شد، که مورد اعتراض مردم قرار گرفت و باعث تردد وسایل نقلیه از جاده قدیمی گردید که تصادف، تلفات و آسیب‌های زیادی را به دنبال داشت، متاسفانه طبق اخبار واصله، در سال ۱۳۹۷، عوارض تردد در اتوبان مذکور افزایش یافته است؛ لذا با عنایت به وضعیت کنونی اقتصادی کشور، این گونه تصمیمات، هیچ توجیهی ندارد، خواهشمند است، دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به اصلاح و تعدیل مبلغ عوارض اتوبان تهران-همدان اقدام گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار