مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان با بهره مندی از زیرساخت‌های ورزشی مناسب پتانسیل میزبانی اردو‌های تیم‌های ملی را دارد.
کد خبر: ۶۰۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 14 May 2018
 مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان با بهره مندی از زیرساخت‌های ورزشی مناسب پتانسیل میزبانی اردو‌های تیم‌های ملی را دارد.

به گزارش مهر، رسول منعم با اشاره به برگزاری اردو‌های ملی در همدان اظهار داشت: با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی؛ همدان در رشته‌های مختلفی ورزشی توانایی میزبانی اردو‌های تیم ملی را دارد.

وی بابیان اینکه به هیئت‌های ورزشی و فدراسیون‌ها اعلام شده که استان‌همدان توان و پتانسیل برگزاری اردو‌های تیم ملی را دارد، گفت: برای میزبانی اردو‌های تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی اعلام آمادگی کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اردو‌هایی که در سال ۹۷ در همدان برگزار شده است، گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی باکمان با حضور ۳۲ کماندار برتر کشور در رشته‌های کامپوند و ریکرو ۱۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت در ورزشگاه حاج بابایی مریانج برگزار شد.

منعم عنوان کرد: همچنین اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد برگزار شد و درحال حاضر نیز اردوی تیم ملی نوجوان و جوانان وزنه برداری کشور در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه ورزش باید سهم بسزایی در معرفی ظرفیت‌های استان‌همدان در رویداد «همدان ۲۰۱۸» داشته باشد، بیان کرد: ۱۳ برنامه بین‌المللی و کشوری در راستای رویداد «همدان ۲۰۱۸» تا پایان بهمن‌ماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان: مسابقات آسیایی کبدی، هاکی و شطرنج، مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی و جام سردار شهید همدانی و مسابقات شطرنج ابن‌سینا از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی همدان امسال است.

منعم بابیان اینکه دستگاه ورزش در حد توان زیرساخت‌ها را فراهم کرده است، گفت: وجود مجموعه ورزشی حاجی بابایی، سالن ۶ هزارنفری انقلاب، سالن سنگ‌نوردی فرهاد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شهید مفتح و سایر مجموعه‌های ورزش پتانسیل خوبی برای ورزش استان‌همدان است تا شاهد برگزاری میزبانی‌های بزرگ باشیم.

وی افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های ورزش همدان آماده به‌خوبی فراهم‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار