معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه تا یک ماه دیگر قطار همدان-تهران راه‌اندازی می‌شود، گفت:هر گاه زمان سفر به تهران زیر سه ساعت برسد بلیت فروشی انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 13 May 2018
معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه تا یک ماه دیگر قطار همدان-تهران راه‌اندازی می‌شود، گفت:هر گاه زمان سفر به تهران زیر سه ساعت برسد بلیت فروشی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمود رضا عراقی در نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رویداد‌های ۲۰۱۸ همدان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید محور توسعه همدان با توجه به داشته‌های استان بر محور گردشگری تعریف شد به همین دلیل نیز ما شاهد اقداماتی در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بودیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام‌شده مانند افتتاح راه‌آهن ساخت اتوبان، هتل‌ها و ... بر همین مبنا در همدان انجام شد افزود: قطعاً استان همدان در بخش زیرساخت بر ریل توسعه قرار گرفته است.

 معاون عمرانی استاندار همدان بابیان اینکه کار در حوزه نرم‌افزار به‌مراتب سخت‌تر و زمان‌بر است گفت: علاوه بر کمبود اعتبار و نداشتن تخصص‌های لازم در بخش نرم‌افزار، ازآنجاکه عموماً افراد انتظار دارند کار در این عرصه ارزان تمام شود ما با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شویم.

وی ابراز کرد: در حوزه نرم‌افزار وقتی کاری شروع شود متأسفانه افراد به دید سازه به آن نگاه می‌کنند و انتظار دارند هرروز درباره میزان پیشرفت کار به آن‌ها توضیح دهیم درحالی‌که این نگاه غلط است.

عراقی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم گردشگری در همدان عنوان کرد: برگزاری این دو نشست بسیار مهم بر اساس ظرفیت‌هایی که در استان وجود داشت به ما محول شده است پس نباید فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنیم.

وی با تشریح اقدامات استان برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات در حوزه رویداد‌های ۲۰۱۸ افزود: اگر بتوانیم با این اقدامات علاوه بر گردشگران داخلی، پذیرای گردشگران خارجی باشیم، نتایج خوبی به دست می‌آوریم.

عراقی با تأکید بر اینکه باید برای استفاده از این ظرفیت در راستای رفع مشکلات و کاستی‌ها گام برداریم اظهار داشت: ما برای تحقق برنامه‌های خود به دنبال برند سازی بودیم به همین دلیل نیز لاله جین به‌عنوان پایتخت سفال جهان و یا ملایر را به‌عنوان مرکز مبل و منبت کشور معرفی کردیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار