مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی دیابت در بیمارستان سینای همدان در روز ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 13 May 2018
مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی دیابت در بیمارستان سینای همدان در روز ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش فارس، ناهید کوثری از برگزاری کارگاه آموزشی دیابت توسط واحد دیابت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با همکاری انجمن دیابت و شرکت «نوونوردیسک» در همدان خبر داد اظهار کرد: این کارگاه ۲۴ اردیبهشت ماه در بیمارستان فرشچیان سینا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه به صورت رایگان و با امتیاز آموزش مداوم برای کارشناسان برگزار می‌شود، گفت: کارشناسان پرستاری، مامایی، هوشبری، اتاق عمل و مراقبان سلامت در این کارگاه شرکت کرده و دکتر شیوا برزویی تدریس خواهد کرد.

مدیرعامل انجمن دیابت همدان ادامه داد: هزینه تجهیزات کنترل دیابت برای بسیاری از افراد، عدد قابل توجهی هست و متاسفانه عده‌ای از بیماران دیابت که اکثرا خانواده کودکان دیابتی هستند، توان تامین این هزینه را ندارند.

وی با بیان اینکه انجمن دیابت همدان با کمک حامیان خود توانسته عده‌ای از کودک دیابتی مددجو را زیر پوشش قرار دهد، افزود: حداقل تجهیزات پزشکی مورد نیاز این افراد را تامین می‌کنیم، اما متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد دیابتی دیگر نیز متقاضی دریافت کمک هستند و در نوبت قرار گرفته‌اند.

کوثری با تاکید به اینکه امیدوارم خیرین نیک‌اندیش حمایت ارزشمند خود را از کودکان دیابتی داشته باشند، بیان کرد: کمک‌های افراد به هر میزان بسیار ارزشمنده بوده و بی تردید نقش بسیار بزرگی در تامین آینده کودکان دیابتی نیازمند خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار