کد خبر: ۶۰۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 10 May 2018
علیرضا زاکانی فعال سیاسی و روزنامه‌نگار با نگارش متنی در فضای مجازی اظهار کرد: دلواپس این روز‌ها بودیم که می‌گفتیم همه تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید.

به گزارش  فارس، حساب کاربری منتسب به سعید جلیلی با انتشار مطلبی عنوان کرد: فایده برجام ابطال نظریه تعامل با آمریکا بود و امروز همه ابطال نظریه کدخدامحوری را دیدند.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در توئیتی بیان کرد: ماندن آمریکای عهدشکن در برجام چه خیری برای ما داشت که امروز از بابت خروج آن نگران باشیم؟!

اکانت توئیتر منتسب به مجموعه آیت‌الله مصباح یزدی نوشت: خود آن‌هایی که بیشترین تلاش را برای تصویب برجام کردند ناچارند به شکست آن اعتراف کنند.

حساب کاربری منتسب به حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین نوشت: نخواهیم گذاشت فراموش بشه آنچه گذشت! اگر قرار باشه ناکارآمدی‌ها رو گردن مردم و ولایت و انقلاب بیاندازید ما هم جواب خواهیم داد.

علی علیزاده تحلیل‌گر سیاسی در توئیتی خواهان آن شد که برجام وسط شهر‌ها آتش زده شود و با حذف رفتار‌های اشرافی، همه آحاد ملت مقاومت جانانه و تاریخی را سرلوحه کار قرار دهند که به قول این تحلیلگر «ملت ایران در زیر سایه روحیات انقلابی دهه ۶۰ با یک بیستم این بودجه و درآمد ملی به گونه‌ای عزتمندانه دوام آورد».

حسام‌الدین آشنا رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در اظهار نظری پیرامون برجام گفت: پاسخ ما به ترامپ نه عجولانه، اما دردناک خواهد بود.

حمید رسایی در انتقاد از اعلام پایبندی دولت به برجام هزینه‌های این اقدام را مورد اشاره قرار داده است.

وحید یامین پور در توئیتی تاکید کرد که حکایت اروپا و آمریکا حکایت سگ زرد برادر شغال است.

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار نظری در فضای مجازی خروج آمریکا از برجام را دهن‌کجی به نظام بین‌الملل و انتخاب منطق زور به جای گفت و گو توصیف کرد.

حسین دهباشی تحلیلگر و مورخ با انتشار مطلبی کنایه‌آمیز در مورد عزم دولت بر باقی ماندن در برجام نوشت: تلخ‌ترین و متاسفانه درست‌ترین بخش سخنان ترامپ آنجا بود که گفت: «بعد از این مسئولان ایرانی خواهند گفت: هیچ شرط و محدودیت جدیدی را نمی‌پذیرند، من هم اگر به جایشان بودم همین را به مردم می‌گفتم، اما خواهید دید که می‌پذیرند.»

علی تاجرنیا نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در توئیتی با بیان این که همه ما با برجام مخالفیم، مدعی شد: سخنان رئیس جمهور موضع نظام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار